“Оболонь Вeermix — першовідкривач однойменної категорії на українському ринку. Це вічно молодий бренд, що надихає мріяти, експериментувати, творити. Разом з нашим партнером, креативною агенцією Dozen, ми переосмислили та освіжили полігональну стилістику дизайну”, — розповідає Сергій Дорогань, який очолює маркетинг ринку пива ПрАТ «Оболонь».
Важливо було залишити традицію полігонального дизайну, тож команда Dozen вирішила зробити в даній стилістиці майже витвір ювелірного мистецтва — надати огранку сучасно елегантній бренд-зоні та скласти ілюстрації смакових композицій, ніби з діамантів.
Загальне сприйняття візуальної естетики після редизайну зрушилося у бік фемінності, загалом залишаючись цілком унісекс.
Оновлений Beermix увійшов в сезон лінійкою з 4-х SKU.