Dozen Agency освіжили Beermix для «Оболоні»

Beermix вже 18 років освіжає споживачів міксом пивних та фруктових смаків. Посиливши фокус на молодих дівчатах, бренд вимагав чергового оновлення, оскільки саме ця аудиторія найбільш чутлива до візуальної естетики найактуальніших трендів та їх змін.

Комментарии 856

“Оболонь Вeermix першовідкривач однойменної категорії на українському ринку. Це вічно молодий бренд, що надихає мріяти, експериментувати, творити. Разом з нашим партнером, креативною агенцією Dozen, ми переосмислили та освіжили полігональну стилістику дизайну”, — розповідає Сергій Дорогань, який очолює маркетинг ринку пива ПрАТ «Оболонь».  

Важливо було залишити традицію полігонального дизайну, тож  команда Dozen вирішила зробити в даній стилістиці майже витвір ювелірного мистецтва — надати огранку сучасно елегантній бренд-зоні та скласти ілюстрації смакових композицій, ніби з діамантів.

Загальне сприйняття візуальної естетики після редизайну зрушилося у бік фемінності, загалом залишаючись цілком унісекс.  

Оновлений Beermix увійшов в сезон лінійкою з 4-х SKU.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода