DOZEN Agency розробили айдентику для дистилярні Arotsker & Sons

Дистилярні Arotsker & Sons отримали оригінальну айдентику.

Коментарі 1534

В європейській традиції крафтового міцного алкоголю було створено дизайн паковань для горілки, граппи, джина — на замовлення родинного бізнеса, де покоління дітей і онуків є амбасадорами унікальних напоїв, рецептури яких започатковані дідусем. Саме його підпис на етикетці став гарантією якості.  

«А» — перша літера прізвища відомої в Україні родини. Ми відтворили її як знак-перехрестя літер A і S, що ніби збирає навколо себе нащадків. Її символізм через мідний колір й елегантну пластичність форм сходить до образу аламбіка. Нам хотілося зробити багатошарову глибоку монограму, цінність якої з часом лише зростатиме.

У брендингу ми вирішили підкреслити винятковість кожної пляшки — всі вони мають унікальний серійний номер і етикетки штампуються вручну, з індивідуальним колоркодуванням. 

Первістки професійної дистилярні Arotsker & Sons підкорюють столичні HoReCa.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода