Dozen Agency зробили редизайн «Жайвору»

На ласощах від українського виробника виросло не одне покоління.

Комментарии 1251
«Жайвір» був першим на українському ринку, хто почав фасував й брендувати продукти власного виробництва типу халви, козинаків, грильяжу та ірису ще 19 років тому. Але надто традиційний, майже пострадянський дизайн, що оновлювався наприкінці 2000-х, не сприяв симпатіям молодої аудиторії.

“Ми хотіли, щоб купувати український «Жайвір» було круто! Тож запропонували трендовий дизайн у флет-стилістиці для великого асортиментного портфелю, причепурили леттерінг у партнерстві з Женею Спіжовим та ілюстрували яскравий серіал про пригоди жайвора у мальовничих хащах Черкащини”, — розповідає Максим Лесняк, засновник і креативний директор Dozen Agency.    

Торговельна марка отримала нове сучасне обличчя та залишилася впізнаваною для споживачів завдяки збереженим основним елементам айдентики. До речі, на упаковці нарешті з’явився маскот бренду — графічна пташка.

Оновлений «Жайвір» вже обживає полиці супермаркетів.
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода