DOZEN розробили редизайн для дитячого бренда з Молдови

Виробник Sapico у 2018 році запустив на ринок бренд Piffi&Puffy – солодкі кукурудзяні палички з сюрпризом.

Комментарии 737
Назва складалася з імен двох персонажів – дівчинки і хлопчика. Але з часом застарів і сам дизайн, і побільшало аналогічних героїв у конкурентів.

Завдання полягало в модернізації образу і пошуку альтернативної ідеї для створення бренд-героїв. В результаті діти перетворилися на парочку бешкетних кукурудзяних паличок. Перша тема колекційних іграшок-сюрпризів, які входять до паковання, – Happy Zoo. Тож ілюстративні сюжети з Piffi та Puffy залучили їхніх друзів-тварин. Всі ці історії стали гендерно нейтральними, оскільки у дівчаток і хлопчиків набагато більше спільного, ніж здається на перший погляд. Особливо, коли йдеться про солодощі та іграшки.
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода