DOZEN створили бренд крафтових сирів та молочки

Шерше ля ферм. Трохи переінакшуючи французів, DOZEN розробили крафтовий бренд Victor et Louise для родинної справи сироварів з-під Харкова.

Комментарии 880

Почали з позиціювання та романтичної назви на французький лад, що підкреслює родинність компанії, адже це справжні імена власників.

Сам продукт – козиний сир, з якого все почалося, – виробляється за традиційними європейськими рецептами. Тож він диктував крафтовість як головну рису позиціювання. Під час роботи над проєктом DOZEN спостерігали за сироварінням, спілкувалися з власниками компанії. Вдалося відчути її характер і візуально зобразити його.

Рукописний логотип підкреслив людяність, авторський почерк невеличкого виробництва. «Тваринності» й емоційності додали зображенням кози, а з розширенням асортименту — й корівки. Флористичні «бабуся-стайл» паттерни паперового декору не тільки прикрашають, а й вигідно відрізняють бренд на молочних полицях.

Крім самого паковання, DOZEN запропонували «таврувати» безпосередньо продукт. Головки сиру з тисненням логотипу ще краще виділяються у середовищах будь-якої заповненості.

DOZEN залишаються з Victor et Louise, щоб і надалі перекладати їх бізнес-задачі з «родинного» на «ринковий». Зростаємо разом у нових форматах — продуктах, дизайнах, каналах продажів.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода