STUDY.UA — приватна школа у Києві. У мирний час вона готувала майбутніх випускників “гарвардів”, але в часи війни запустила безкоштовну онлайн школу для всіх українських дітей, які постраждали від російської агресії. Понад 50 тисяч хлопчиків та дівчаток стали учнями STUDY.UA. Працюючи з дітьми, STUDY.UA були вражені героїзмом бійців невидимого фронту – мамами українських дітей, – та захотіли підтримати їх.
ПЕРЕСТАТИ МРІЯТИ = ПРОГРАТИ БИТВУ
Так креативна агенція Drama Queen створила бренд-фільм “Мами”. Це слова підтримки мамам із закликом мріяти. “В цій війні всі ми — рідні люди, разом переживаємо і мріємо разом. Навіть в часи, коли здавалося б думати можна лише про виживання, ми закликаємо мріяти,” — наголошує креативна директорка Drama Queen Анна Гончарова. В маніфесті рефреном звучать слова “ми мріємо з вами”. Про такі прості речі, як відвести дитину на Перше вересня. Про пошиття костюму їжачка на завтра, бо ж “тільки сьогодні сказали”. Про майбутнє наших дітей і нашої прекрасної, мирної країни, яку ми обов'язково відбудуємо. Інакше за що воювати?
Над створенням відео агенція працювала спільно з TV lab production. “Більшість фото та відео, які ми використали у бренд фільмі, — це матеріали, які нам надіслали самі жінки,” — розповідає команда продакшену. Кадри з мирного життя виринають поверх тривожних воєнних сцен. Буквально, як мрії мам про щасливе майбутнє для своїх дітей, завжди пробиваються крізь похмурі будні життя під час війни. “Ми також додали декілька кадрів справжніх зум-уроків STUDY.UA”, — додає TV lab. Бренд фільм вийшов доволі ліричним та надихаючим. Адже мрії дарують надію.
«Мами» — ще один проєкт, який Drama Queen зробили за лічені тижні. В умовах війни вони перейшли в режим швидкого реагування та створюють експрес-стратегії та креатив. Паралельно з «Мамами» Drama Queen запустили відео-експлейнер, щоб підтримати проєкт STUDY.UA на сайті фонду Aid Legion, оскільки наразі школа працює абсолютно безкоштовно і сама потребує фінансової підтримки.
За матеріалами пресрелізу