Droga5 London виводить Setapp на світову арену за допомогою чорного гумору

Рекламна агенція Droga5 London запускає світову кампанію для сервісу Setapp з використанням чорного гумору

Комментарии 1042

Нова кампанія від агенції Droga5 завжди варта уваги по обидва боки Атлантики, і цього разу D5 London з’являється на світовій арені з новою кампанією для сервісу Setapp.

Setapp - це сервіс, який за підпискою надає доступ до більш ніж 190 творчих, офісних і службових додатків, які «допоможуть вам впоратися з будь-яким завданням».

Отримувати доступ до додатків саме тоді, коли вам це потрібно, (і не мати його, коли у цьому немає необхідності) – звучить доволі непогано, чи не так?

Джеф Лоу став режисером трьох роликів (з використанням чорного, чорнішого і максимально чорного почуття гумору).

Засновник і виконавчий директор сервісу Setapp Олександр Косован зазначає: «Ця нова кампанія стала чудовим початком для Setapp, оскільки вона зображує, як інструменти для підвищення продуктивності забезпечують зосередженість – ключову рису, яку Setapp надає приватним особам та комерційним споживачам, включаючи віддалених працівників».

Менеджер з маркетингу продукції та керівник відділу розвитку Ярослав Степаненко повідомив: «Агенція Droga5 London - це саме та команда, яка змогла реалізувати таке бачення. Ще під час першої зустрічі ми відчули, що знайшли ідеальний варіант для співпраці».

«Ця кампанія знаменує початок нової ери для бренду Setapp, оскільки завдяки своєму нестримному, і навіть руйнівному, потоку творчості вона стала гумористичним нагадуванням про важливість виконання кожного завдання».

Переклад матеріалу здійснило бюро перекладів та локалізації Workogram.

 video
 video
 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie