Усі люблять пельмені. У кожного в морозилці прихована пачка на “день всесвітніх лінощів”. Усі люблять пельмені за їхню простоту, швидке приготування та ситність. Але не всі в цьому можуть зізнатися. Люди не готуватимуть гостям пельмені, щоб ніхто не подумав, що вони ліниві господарі. Чоловік не подасть їх на романтичну вечерю, адже не зможе підкорити цим дівчину. Але з VICI GYOZA зовсім інша історія.
VICI – це литовський бренд морепродуктів та заморожених напівфабрикатів, добре відомий у всій Європі. А VICI GYOZA – це смачний, легкий у приготуванні та вишуканий продукт.
Перед BBDO стояло завдання показати, що тісто з начинкою може бути не просто пельменями під оцет та майонез, а гастрономічним експірієнсом.
У світі налічується близько 50 видів пельменів та їхніх аналогів, які у різних народів носять різні назви – вареники, гіоза, манти, хінкалі, дімсами… Для спрощення ми звикли називати їх збірним поняттям “пельмені”. Ну як з взуттям: ніхто не розбиратиметься у відмінностях між дербі, оксфордами, монками, челсі чи кедами – туфлі і туфлі. Але різниця величезна.
Уявіть, як джентльмен відреагує, якщо його броговані оксфорди назвуть туфлями. Уявили? Правильно, він дуже засмутиться, попрощається, сяде у кеб і поїде від вас геть. А тепер уявіть, що буде якщо ви приготували вишукані гіоза з найтоншого тіста з ніжною начинкою з курки з овочами і подали їх із соєвим соусом та дрібкою кунжуту, а хтось назвав вашу страву пельменями. Уявили? Тепер перевірте, що сталося насправді в серії роликів, заснованих на нереальних подіях.
Бренд VICI дуже сучасний і не боїться показати характер, завдяки чому агентству вдалося втілити в життя сміливі, цікаві та забавні ідеї, які не можуть залишити байдужими споживачів.
Цікавішим за ролики був лише знімальний процес, адже вся команда була натхненна ідеєю і заряджена лише на найкращий результат. Навіть кіт Шуберман, який зіграв покемона, зробив свою роботу з першого дубля і всіх підкорив.
VIČI:
Marketing / Product Team Leader GYOZA: Rasa Miliauskiene
Marketer: Svetlana Grebenyuk
Head of Marketing Department: Vilma Veverskė
Marketing / Product Team Leader (Surimi): Ligita Miškinienė
BBDO Ukraine:
Creative Director: Denis Keleberdenko
Art Director: Rostislav Vyshnevyi
Copywriter: Anna Skitsko
Producer: Alexsandra Guliai
Client Service Director: Irina Danilevskaya
Account Director: Halyna Sokulska
Account Manager: Bohdana Shchyrytsia
Director of Strategy: Elena Kolesnikova
Партнери:
Director: Slava Melnyk
Pronto Film
NCG Nostra Media