MTA — це магазин, де завжди готові допомогти з технікою. Обирайте, де вам зручніше: онлайн на mta.ua чи офлайн в одному з 19 магазинів у Києві, Львові або Чернівцях.
Агентство mirrolab працювало над ребрендингом MTA за всіма канонами: зробили конкурентний аналіз, придумали новий слоган, оновили айдентику та розробили цілу дизайн-систему для онлайн- та офлайн-комунікацій.
Помічник – це головний персонаж бренду MTA. Він розуміється у гаджетах та завжди готовий прийти на допомогу. Помічник живе у світі техніки. Він — дружній експерт і винахідливий експериментатор, який допомагає покупцям подружитися з технікою — підсвічує потрібний продукт, оновлення, пропозиції, показує переваги та слабкі сторони, підказує, як знайти кращу ціну.
Помічник уособлює консультантів магазину, де кожен — вірний друг, який все підкаже й покаже. Цю щирість і приязність розкрили у слогані «Дружимо технікою». Бо техніка — це мова нашої дружби. Бо техніка — це наша спільна зацікавленість. Бо техніка — це врешті решт спосіб стати хорошими друзями!
Логотип теж оновився — тепер він складається зі знаку та унікального шрифтового накреслення.
Щоб комунікація бренд-персонажа була більш живою, намалювали для нього серію емоцій, які допомагають комунікувати повідомлення.
Яскраві піксельні іконки підкреслюють ідею бренду та роблять його більш фановим, ігровим, приємним.
В агентстві mirrolab осучаснили базовий синій колір МТА та додали кілька акцентних кольорів для цінників, іконок та різних підказок. Вони можуть змінювати своє положення, літати у повітрі чи миготіти.
Також було розроблено масштабний та зрозумілий дизайн-гайд з усіма правилами, принципами, орієнтирами та вказівками з використання логотипу, кольорів, типографіки та всіх інших елементів дизайну.