Бренд DS Automobiles вкотре доводить, що найкраща реклама автомобіля – це тест-драйв, який повністю розкриває всі його переваги. Але преміальний кросовер заслуговує на особливе ставлення. Так, 16 травня у Києві було помічено «президентський» кортеж на чолі з кросовером DS 7 Crossback. Замість того, щоб рекламувати преміальний кросовер традиційними методами, команда DS Automobiles запитала: «Якщо президенти обирають DS 7 Crossback, чому б нашим Клієнтам не відчути себе «президентами»? Тому вирішила подарувати їм унікальний досвід тест-драйву.
Клієнт приходив в автосалон і виїжджав на маршрут, здавалося б, звичайного тест-драйву. Раптом, DS 7 Crossback оточував кортеж з автомобілів охорони, спеціальних автомобілів, які виглядають як справжні портульні авто, а також відео-операторів. При цьому рух на дорозі не перекривався, що робило кортеж дійсно європейським. Так DS Automobiles показують, що власникам DS 7 Crossback варто звикати до уваги за кермом преміального кросовера. Все це дає водієві можливість відчути себе не просто важливою персоною, а навіть президентом за кермом DS 7 Crossback. Цей проект був реалізований спільними зусиллями відділу комунікацій і діджиталу та його керівника Аліни Коси разом із рекламним агентством Mingineer і завдяки злагодженій роботі вдалося досягти вершини та потрапити до ТОП Effie Awards Ukraine.
Головною метою даної кампанії був унікальний досвід для клієнтів преміального Бренду DS Automobiles, їх емоції та відчуття під час тест-драйву. Саме це дало можливість потрапити до шорт-листу Effie Awards Ukraine 2021, а відтак і отримати заслужене Срібло у номінації «Транспортні засоби – автомобільна техніка». Effie Awards Ukraine – найпрестижніша нагорода у світі в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення у сфері – ефективність. Премія заснована в Нью-Йорку, США в 1968 році і вже понад 50 років для рекламодавців та агенцій перемога на конкурсі є глобальним символом успіху в індустрії. Для України це вже 16-та щорічна премія, Effie Awards Ukraine збирає у себе найкращі рекламні кампанії, які змагаються за право називатися найкращою маркетинговою комунікацією року.
Андрій Чабанов, маркетинговий директор представництва Бренду DS Automobiles в Україні: «Чи вміють спецпроекти продавати? Цим питанням задається майже кожен маркетолог. Багато хто знає, що без прямої знижки або комунікації про найнижчу в сегменті ціну, автомобіль продати важко. Але чи можна зробити щось особливе, що не передбачає дисконтування ціни товару та підкреслить його унікальність?
Команда DS Automobiles знайшла рішення для цього завдання і реалізувала по-справжньому непростий проект на консервативному ринку з продажу нових автомобілів. Цим проектом маркетологи Бренду підкреслили той факт, що тест-драйв є обов'язковим кроком у клієнтському шляху, а у преміального Бренду він має проходити виключно на найвищому рівні. В результаті команді вдалося досягти не тільки піар-показників, а й сконвертувати потенційних клієнтів у реальні контракти. Саме за це ця рекламна кампанія і була відзначена премією за ефективність Effie Awards Ukraine».
Не дивно, що рекламна кампанія отримала назву "Президентський тест-драйв", адже Бренд DS Automobiles вже давно вибирають впливові особи. Так, DS 5 був офіційним автомобілем попереднього президента Франції Франсуа Олланда, а перший автомобіль Citroen DS 19 (на прізвисько "Богиня" від співзвучного фр. Deesee) обрав своїм і Шарль де Голль. Але й зараз президентська історія Бренду продовжується. DS 7 Crossback є автомобілем нинішнього президента Франції. На ньому Еммануель Маркон пересувався під час своєї інавгурації. І ось недавно, найвибагливіший замовник в історії Бренду обновив свій автопарк, обравши ексклюзивну модель DS 7 CROSSBACK ÉLYSÉE. Даний автомобіль побудований на основі гібриду DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4 та додатково отримав ряд важливих відмінностей: вбудовану броню, подовжений кузов, спеціальне оснащення.
Над проектом працювали: DS Automobiles Ukraine, Mindgineer, InPrime, Promo Pictures.
За матеріалами прес-релізу