Думай як собака

Агентство Scholz & Friends Kyiv випустило до ефіру дві версії промо роликів головної рекламної події країни – Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

30-секундна версія пішла у телеефір, 50-секундна відправилась до Інтернету. Задачі обох  – не тільки і не на стільки просувати сам фестиваль, скільки привернути увагу молоді, що обирає професію рекламіста. Саме так продюсерська команда фестивалю сформулювала бриф – нехай відчують, як тут круто!

 Тому ми відклали самоіронію (ну, майже відклали) і взялись розробити ідею, яка покаже –  є для людей з амбіціями щось цікавіше, ніж малювати іконки в IT-компаніях. Кожен день – кілька нових завдань. З кожним завданням –  новий спосіб мислення. Коротше кажучи, реінкарнація за реінкарнацією. І повна, беззастережна самовіддача ...

І побігли на чотирьох лапах по коридорах AGAMA два десятки претендуючих на головні ролі мімів, лякаючи співробітників відчайдушним гавкотом.

 KIAF 2018. New task - new life.

Дякую за терпіння, любі співробітники!

А також любі колеги, довгий список яких нижче.

Всеукраїнська рекламна коаліція

Максим Лазебник – керівник Оргкомітету Київського Міжнародного Фестивалю Реклами

Агентство: вся команда Scholz & Friends Kyiv

Студія: TOY Pictures

Анна Варро - Executive Producer

Тетяна Чайковська — Producer

Макс Ксенда — режиссер

Діма Баженов — DoP

Post Production: Camaradas

Music:

ТV-версія – De Wolfe Music

Internet-версія – композиція Turn Me On

Проект SUOK

Музика та слова – Мар’яна Головко

https://soundcloud.com/suokmusic/turn-me-on

Sound design: NewMix

sostav.ua