За даними дослідження Всесвітнього центру досліджень реклами (WARC) «Інструкція для маркетологів 2021», лише третина компаній мають чіткий, документований і повністю впроваджений підхід до розвитку соціокультурної багатоманітності та інклюзивності.
10-й випуск «Інструкції для маркетологів» об’єднав результати опитування більше 1000 спеціалістів у сфері маркетингу з усього світу, особистих інтерв’ю з 20 провідними директорами із маркетингу та огляду останнього дослідження, найкращого досвіду і тематичних напрацювань WARC.
Цьогорічні численні протести проти систематичного расизму призвели до того, що такі бренди як P&G і Visa, а також агенції на зразок Publicis, проаналізували власну діяльність з точки зору соціокультурного різноманіття та визнали свої недоліки.
Проте до цього часу прогрес у цьому питанні був доволі обмеженим, а тому існує необхідність інвестувати у вдосконалення політики поваги до соціокультурного різноманіття та рівних можливостей. Чверть (26%) брендів стверджують, що мають певні інструкції, проте не зосереджують на них своєї уваги, у той час як одна п’ята агенцій (20%) і брендів (23%) зазначають, що взагалі не мають документально підтвердженого підходу для підтримки соціокультурного різноманіття та рівних можливостей.
Ще одне дослідження WARC показало, що саме на молодих і широкопрофільних стратегів маркетингу лягає весь тягар скорочення персоналу унаслідок пандемії COVID-19, який, наче ефект доміно, накладається відповідно і на зусилля покращити ставлення до соціокультурного різноманіття у цій сфері. Таким чином, культурна прірва між індустрією та споживачами невпинно збільшується.
Чимало брендів, зокрема Gucci та Burberry, зустрілися із нечуваним осудом, коли, самі того не усвідомлюючи, запускали виробництво продукції з негативним расовим підтекстом. Досить часто, коли робляться якісь помилки з точки зору питання різноманіття, у команді просто не вистачає достатньої кількості інакших точок зору, які могли б розкритикувати прийняті рішення.
Проте під час створення команди самих лише людей з різними поглядами буде недостатньо, для того щоб сприяти змінам у репутації бренду. Для цього також знадобиться повага до цих культурних цінностей і поглядів та їх безпосереднє застосування у процесі маркетингової діяльності.
Ця доповідь також визначає шість основних перешкод на шляху маркетологів у 2021 р:
1. Реакція на економічний спад
2. Збереження ефективності в епоху електронної торгівлі
3. Залучення «домашніх» споживачів
4. Досягнення успіху в закритій мережі
5. Пристосування до нестабільності
6. Пошук потенційних можливостей в сфері благополуччя
Переклад тексту статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.