Золото Promax у номінації “Documentary Spot” отримало промо документального фільму "Фотографи", виробництва Starlight Doc. Він розповідає вражаючі та щемливі історії творців, що стоять за найвідомішими фотографіями часів російсько-української війни.
У номінації Documentary Spot агенству Starlight Media протистояли такі світові канали як Warner Bros. Discovery, Viasat World та інші.
Відео за посиланням: https://starlightcreative.gosimian.com/share/social/s7w_utug7_nyaoW0tp05cw/1
Золото Promax у номінації “Marketing Video/Sizzle Reel/Presentation” отримав маркетинговий шоуріл Starlight Creative. Це продукт міжнародного креативного агенства, що було засновано під час повномасштабної війни й невпинно підкорює своїм талантом весь світ.
У номінації Marketing Video/Sizzle Reel/Presentation команда Starlight Creative боролась за перемогу з такими світовими каналами як NBCUniversal International Networks та інші.
Олена Мартинова, маркетинг директорка Starlight Media, CEO Starlight Creative: “Ми прагнемо інтегруватись в європейський креативний простір. На це спрямовані зусилля нашої команди, проекти партнерств та майбутні плани. Ця нагорода - важливе визнання результатів першого року роботи нашого Starlight Creative та успіхів у виконанні цієї глобальної задачі”.
“Ми вдячні експертному журі Promax Europe за це цінне визнання наших ідей та роботи. Я пишаюсь командою Starlight Creative, і вдячний нашим партнерам - команді творців Starlight Doc. Разом ми створюємо історії та рішення, які презентують Україну та її креативний потенціал світу”, - коментує Олексій Ігнатьєв, креативний директор Starlight Creative.
Нагадаємо, що ще три проекти об’єднаної маркетингової команди марафону “Єдині новини” потрапили до шорт-листа Promax Europe. Визнання від європейського журі найпрестижнішої профільної премії “Єдині Новини” отримали за дизайн та промо в номінаціях: “кращий новий концепт/інновація”, “новини/спеціальні репортажні програми”, а також в категорії “дизайн бренду” за проект “Україна б’ється”.
За матеріалами пресрелізу