Мета ролика під назвою «Вибирай більше» розповісти про напій неспортивної аудиторії. У рекламі Лопес прокидається о 4:45 ранку, випиває пляшку Bodyarmour Lyte і вирушає на інтенсивну передсвітанкову пробіжку пляжем.
video
За словами генерального директора Bodyarmor Sports Nutrition Федеріко Мейшондта, компанія вкладе близько $10 млн на медійне поширення ролика.
Лопес співпрацює з Bodyarmor із кінця 2021 року. Вона разом зі співачкою Керрі Андервуд стали єдиними амбасадорами бренду, які не пов'язані напряму зі спортом.
Лопес співпрацює з Bodyarmor із кінця 2021 року. Вона разом зі співачкою Керрі Андервуд стали єдиними амбасадорами бренду, які не пов'язані напряму зі спортом.