Дженніфер Лопес знялася у кампанії Bodyarmor

Дженніфер Лопес знялася у новій кампанії бренду спортивних напоїв Bodyarmor (належить The Coca-Cola Company).

Коментарі 1226
Мета ролика під назвою «Вибирай більше» розповісти про напій неспортивної аудиторії. У рекламі Лопес прокидається о 4:45 ранку, випиває пляшку Bodyarmour Lyte і вирушає на інтенсивну передсвітанкову пробіжку пляжем.
 video
За словами генерального директора Bodyarmor Sports Nutrition Федеріко Мейшондта, компанія вкладе близько $10 млн на медійне поширення ролика.

Лопес співпрацює з Bodyarmor із кінця 2021 року. Вона разом зі співачкою Керрі Андервуд стали єдиними амбасадорами бренду, які не пов'язані напряму зі спортом.
Обговорити з іншими читачами:
Погода