Джулія Робертс знялася у новій рекламній кампанії Chopard

Джулія Робертс, всесвітній амбасадор Chopard, яка з 2021 року представляє колекції Happy Sport і Happy Diamonds, знялася в новій рекламній кампанії ювелірного бренду.

Коментарі 1311
Автором фотографій став Джеймс Грей. Кампанія була натхненна кінематографом.

Любов Джулії до діамантів втілена у сережках у формі великих округлих сердець, виготовлених із 18-ти каратного білого «етичного» золота. Вони прикрашені діамантами округлого огранювання загальною вагою понад 28 карат.

Високим ювелірним мистецтвом у компанії Chopard займається співпрезидент та художній директор Кароліна Шойфеле, під незмінним керівництвом якої спеціалізовані майстерні Будинку стали найбільшими у Швейцарії. Вони працюють Artisans of Emotions — фахівці тридцяти ремесел, пов'язаних з обробкою дорогоцінного каміння.
Обговорити з іншими читачами:
Погода