Кльована вигода, оце так картка

Або як у VERTIGO створили KOKO Card

Комментарии 1334

Той випадок, коли було завдання розробити дизайн карток, а народився цілісний продукт зі своєю айдентикою, мовою, власним акаунтом та сувенірною продукцією.
Як це так трапилось, запитаєте ви?

Владислав Войцеховскі, Creative Director VERTIGO:
«Береш такий бриф, читаєш... І понеслась: десяток ідей, омлет зі слоганів та скетчів, потім додаєш трохи Баухауза — а ось і результат проклюнувся. Що ми несемо? Звичайно ж, КОКО!

Безмірно вдячний керівництву Forward Bank за натхнення і сміливість. КОКО, несись!».

А якщо серйозно: пригадайте банківську картку, яка вас вразила. Знаємо, це важко, адже ринок заполонили три кольори: срібний, золотий та чорний. Чим виділитись? Сміливістю. Бути не як усі, але водночас — близьким по сприйняттю для кожного. Саме так виникла KOKO Card. А разом із нею — круте пакування, посми, власний словник з КОКО-виразами, живий акаунт в інстаграмі та яскравий, сміливий мерч.

До речі, переваги картки настільки круті, що ми в агенції замовили собі декілька екземплярів, а копірайтер надихнувся так, що й досі пам’ятає УТП та може надавати КОКОнсультації.

 Vertigo cases || Forward Bank - KOKO Card

Креативний продукт висиджували:

Форвард Банк
Оксана Конюшко — Начальник управління розробки продуктів

Вікторія Жежера — Керівник проєктів та програм управління маркетингу

Агенція VERTIGO

Максим Бичок — CEO/Co-owner
Денис Мартинов — Managing Director

Кирил Тишкевич — Development Director 

Владислав Войцеховскі — Creative Director
Дар’я Охотнік —  Account Manager
Катя Корнєва — Creative Copywriter

Макс Балашов — Head of Art
Марк Кушнеренко — Art Director
Марія Пащенко — Designer
Павло Заруднєв — Motion Designer

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie