«Дзюдо 12 татамі»: спортивна школа із сучасним брендингом від Brain Tank

Brain Tank розробило новий брендинг для школи дзюдо, який складається з неймінгу та візуального оформлення. Головна ідея — підкреслити зв’язок сучасного світу та давнього бойового мистецтва.

Комментарии 1218

Коли з’являється нова спортивна школа, її головна мета — зацікавити молоде покоління фізичним розвитком. Щоб залучити дітей і підлітків до занять спортом, його потрібно сучасно й оригінально представити. Нова школа дзюдо вирішила не бути, як більшість українських навчальних закладів із шаблонними назвами та стандартними логотипами, і звернулася до креативної агенції Brain Tank.

Креативники розробили новий брендинг, який складається з неймінгу та візуального оформлення. Головна ідея — підкреслити зв’язок сучасного світу та давнього бойового мистецтва. Вибрана назва закладу «Дзюдо 12 татамі» — посилання на першу в історії школу дзюдо, де була саме така кількість солом’яних матів. Логотип створювали вручну. Натхненням для нього став символ металу — одного з п’яти фундаментальних елементів філософії мужності японського воїна. Логотип нагадує, з одного боку, ієрогліф, а з іншого — затишний дім. Дім, в який постійно хочеться повертатися. Дім, в якому дитина не тільки розвивається фізично, а й пізнає себе, набуває впевненості, лідерських якостей і людяності.

Школою з новою айдентикою зацікавиться багато учнів. У її стінах вони формуватимуться як гармонійні особистості, а згодом зможуть представляти Україну на спортивних змаганнях.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода