Ефективність рекламних блоків на телебаченні зросте

Скорочення максимальної тривалості телереклами з 12-ти до 9-ти хвилин на годину сприятиме зростанню ефективності рекламних блоків. Про це заявив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика, коментуючи прийняття Верховною Радою змін до закону «Про рекламу».

Комментарии 1133

Скорочення максимальної тривалості телереклами з 12-ти до 9-ти хвилин на годину сприятиме зростанню ефективності рекламних блоків. Про це заявив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика, коментуючи прийняття Верховною Радою змін до закону «Про рекламу».

«Скорочення максимально допустимої тривалості рекламного блоку на телебаченні на 25% означає, що телебачення стає на чверть цікавішим для рекламодавця. Глядачі завжди хочуть, щоб реклами було менше. Законодавець та телеіндустрія пішли цей компроміс, хоча він призведе до певних фінансових втрат телеканалів, - зауважив Андрій Партика. – Водночас я би звернув увагу законодавців на те, що обмеження, які приймаються тільки для одного виду медіа, означають зміну конкурентного середовища на користь інших видів медіа. Це є порушенням принципу технологічного нейтралітету, яким керуються регулятори в країнах Євросоюзу. Сподіваюсь, найближчим часом Верховна Рада зробить кроки, спрямовані на зниження рекламного тиску і в інших медіа».

Закон №2343 «Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо частки реклами, яка розповсюджується на телебаченні і радіо)» був прийнятий Верховною Радою 12 травня 2015 року. Він набуде чинності наступного дня після опублікування.



За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода