Цьогоріч старожили рекламного ринку розробили кампанію у нетиповій для себе галузі – фармакології. Плоди літнього запуску для бренду Ентерол корпорації BIOCODEX UKRAINE стали відомі у грудні на церемонії нагородження Effie Ukraine-2021: срібло за «Сезонний маркетинг» та бронза у категорії «Здоров’я та фарма». До речі, це єдина нагорода у цій категорії, що додає додатковий привід агентству пишатися собою, особливо, якщо згадати, що половина роликів на ТВ – це реклама медичних препаратів.
Нагороди стали №57-ою та 58-ою у колекції агентства.
Керівник відділу просування мікробіотичних препаратів BIOCODEX UKRAINE Зоя Старухіна, відзначила, що за вибором ідеї для першої комунікації Ентеролу пильно спостерігало керівництво та штаб-квартира у Франції: «…Ідея «Дачники» помітно відрізнялась від інших за багатьма параметрами. Тому вже на етапі ідеї не сумнівались у виборі. Проте була важлива і реалізація, я цим дуже переймалась. Але вже з перших годин зйомок з KINOGRAF стало зрозуміло, що все вдасться. Такої впевненості та спокою під час роботи я не відчувала ніколи. Дякую Віталію та всій команді за професіоналізм!..»
Сам BIOCODEX UKRAINE посів третє місце у BEST MARKETING TEAMS у номінації ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ.