Eldorado разом із MokCo пропонують дізнатися, який ти техношколяр

Eldorado разом із MokCo створили маску-рандомайзер в Instagram для підтримки кампанії Back to School — «Який ти техношколяр?».

Комментарии 1107
AR-маски в Instagram стали повноцінним маркетинговим інструментом, який підвищує впізнаваність бренду, залучає користувачів, сприяє генерації UGC. І все це максимально ефективно при невеликих витратах.

Герої роликів кампанії Back to School від Eldorado безпосередньо пов'язані з технікою: учитель фізкультури використовує фітнес-браслет, географ — смартфон. Такий молодіжний формат приваблює увагу споживача і вкотре технікою і повсякденним життям. Маска мала стати третьою ланкою трикутника вчитель–техніка–учень. Показати зв’язок між школярами та їхніми гаджетами. А також допомогти користувачам Instagram впізнати себе зараз чи згадати шкільні роки.

«Проводячи час у соціальних мережах, ми хочемо отримати кілька речей: відпочити, повеселитися та отримати нові емоції. Саме на них ми й опиралися, створюючи маску-рандомайзер для Eldorado. У кожному створеному типажеві школяр може впізнати себе, свого сусіда по парті або навіть учителя. А батьки учнів із легкістю зможуть зрозуміти, чим же живуть їхні школярі в 2020-му. Початок навчального року — це стрес для всіх: учнів, батьків і вчителів. Тому спробувати маску, пошерити її з тими, хто в темі, і трохи посміятися — саме те, що потрібно всім, аби налаштуватися на позитив», — зазначив креативний копірайтер агенції Іван Дубець.

Дізнатися, який ти техношколяр, можна за посиланням: https://www.instagram.com/ar/2681541315434311/
«Вирішили поцілити в усіх, хто любив мем про злого школяра. І трохи осучаснити його. Адже школярі зараз прогресивні: сидять у смартфонах, а не під кущами бузини надворі, знімають тіктоки, ведуть стрими. Тому трішки покопалися в захопленнях і створили типажі в масці. Щоб дорослі, які використають її, змогли і поностальгувати, і відчути, чим зараз молодь дихає. А потім піти в Eldorado на техно-шопінг до школи: Eldorado ж шарить, що треба прогресивним школярам», — зазначає креативна копірайтерка Юлія Івакіна.

Окрім фанової складової для просування маски, Eldorado разом із MokCo запустили конкурс. Користувачеві потрібно протестувати маску, зробити сторіз та тегнути @Eldorado.ua. Рандомно обраному щасливцеві подарують 5000 бонусних гривень.
«Якщо раніше масове виробництво масок обмежувалося пресетами або «поліпшенням обличчя» для селфі, то тепер же кожний користувач інстаграма хоча б раз тестував на собі маску-рандомайзер. Таке рішення аналогічне звичним тестам із 2010. Воно легке у використанні і максимально вірусне. Саме тому для підтримки глобальної рекламної кампанії в соціальних мережах ми вибрали формат рандомайзера», — коментує Bussines Development Executive Боть Валерія.

«Instagram-маски від брендів – це можливість створення нативного, корисного контенту для клієнтів, який вони охоче поширюють у соціальних мережах. Ми прагнули стати ближче до молоді, створивши розважальний контент в рамках комунікації кампанії Back to School.
Внаслідок збільшення кількість нативних згадок компанії, ми отримуємо вірусний ефект, підвищуємо лояльність та прихильність в конкурентному середовищі», – коментує начальник відділу просування в соціальних медіакомпанії Eldorado, Бодрова Тетяна.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie