Eldorado.ua — заради сімей: нове позиціонування і філософія бренду

Мережа магазинів побутової техніки та електроніки Eldorado.ua розпочала глибоку трансформацію своєї бізнес-моделі та представила нове позиціонування і філософію бренду. Тепер Eldorado.ua — магазин для людей, зручний сімейний постачальник домашньої техніки. Саме так звучить бренд-стратегія, а слоган оновленого бренду Eldorado.ua — заради сімей.

Комментарии 1105

Понад 15 років компанія Eldorado позиціонувала себе як «територія низьких цін», так дійсно мережа асоціюється в аудиторії з низькими цінами. Та по-факту ціни регулюються постачальниками і практично однакові у всіх. Задача нової бренд-стратегії відійти від території низьких цін та сфокусуватись на потребах і запитах саме наших клієнтів.

В основі ребрендингу – сімейні цінності. Сильна сторона Eldorado.ua – великогабаритна техніка. Eldorado.ua для мільойнів українців багато років – постачальник нової техніки для дому. На цьому компанія і сфокусувалась.

Ключова ідея, яку компанія обрала для свого нового позиціонування, базується на тому, що в світі технологій, які швидко розвиваються, в тотальній цифровізаціі усього, людина починає губитися. Людина починає боятися, що може чогось не знати, боятися що не встигне за розвитком технологій. Eldorado.ua ставить людину в центр. Ми хочемо бути для людини зрозумілими, доступними і будувати всю нашу історію, в тому числі магазини розгортати та розвивати, навколо людини. Щоб не людина служила техніці, а техніка служила людині.

«Ми представили нашу нову комунікаційну платформу, розроблену спільно з креативною агенцією I AM IDEA. Це не тільки новий логотип і візуальна складова, але і слоган, який є одночасно і нашою обіцянкою клієнтам. Готуючи нове позиціонування компанії, ми керувались відповіддю на найважливіше питання будь-якого бізнесу: для кого Eldorado.ua? Що потрібно саме нашим клієнтам? Аналізуючи дослідження нашого ринку та спілкуючись з клієнтами, ми чітко зрозуміли, що Eldorado.ua – для сімей, наші клієнти молоді та дорослі сім’ї, домувальники, дачники, любителі комфорту та порядку, любителі слухати музику та грати в ігри….наші клієнти усі звичайні українські сім’ї», - відзначає маркетинг директор компанії Оксана Кулікова.

 video

Eldorado.ua визначила для себе сім'ї як головну цільову аудиторію. Усі сім’ї різні, якщо молоді люди живуть разом, налаштовують спільний побут, це вже молода сім’я. Ми хочем стати не тільки постачальником, а й партнером для людей, які облаштовують домашній побут.

«Для нас, українців, дуже важливо облаштувати свою територію. Кожна сім'я хоче мати свій особистий куточок - свою кімнатку, квартиру, будинок і усі намагаються, в основному, облаштовувати власне гніздечко. В сучасних реаліях усі рітейлери сконцентровані на міленіалах, усі намагаються омолоджувати аудиторію та в першу чергу привертати увагу фріків, гіків і гаджетоманів. Ми будемо виділятися серед усіх інших. І саме наша нова стратегія сімейної орієнтації буде нас відрізняти від усіх конкурентів. Ми розвиваємо свою нішу, свою аудиторію, яка давно з нами - сімейних, більш дорослих і усвідомлених людей, які влаштовують свій побут. Ми будемо говорити - почекай, не поспішай. Ми допоможемо розібратися у техніці, підібрати найкращого помічника в сім’ю», - коментує Оксана Кулікова

Магазин для людей. Eldorado.ua - зручний сімейний постачальник домашньої техніки. 

Мережі Eldorado.ua – 22 роки. За цей час компанія зайняла лідируючу позицію на висококонкурентному ринку рітейлу побутової техніки та електроніки, створивши сильний упізнаваний бренд. Ми зберігаємо наш бренд Eldorado.ua, у філософію якого закладаємо основні принципи – надійність, відповідальність, прозорість та піклування про нашого клієнта. При цьому зараз ми сповідуємо сімейні цінності та  легкість у всьому, що робимо, стаємо зрозумілішими та гнучкішими, і тому говоримо, що Eldorado.ua - зручний сімейний постачальник домашньої техніки.

«Eldorado.ua сьогодні будує нову історію і ми не можемо обмежуватися лише зміною логотипу із запуском нового позиціонування. Ми не тільки оновили бренд, компанія змінюється всеціло. Ми прийняли виклик перебудувати всю компанію, змінити процеси. Наша нова ідентифікація - про майбутнє. Про той новий золотий час, в якому немає місця ейджизму в будь-якому прояві, де піклування та турбота – одні з найважливіших цінностей, де в центрі уваги - людина і вона не відчуває себе самотньою в світі техніки. На цій філософії ми будемо надалі будувати компанію. Так, наше бренд-позиціювання спрямовано в майбутнє – де все легко і зрозуміло, де з кожним днем стає все менше складних процесів, зайвих кроків та незрозумілих паперів», - відмітила CEO Eldorado.ua Віра Вітинська

До нововведень, які відразу зможе оцінити кінцевий споживач, належить сервіси для сім’ї:

  1. Сімейні пакети підписки на сервіси
  2. Безкоштовні базові послуги налаштування техніки
  3. Тест драйв техніки
  4. Утилізація старої техніки
  5. Комфорт зони для сімей в магазинах

З новою філософією Eldorado.ua розуміє потреби зростаючої сім'ї та допоможе облаштувати побут, допоможе в комфорті і затишку проводити час з сім’єю. Eldorado допоможе розібратись в техніці. Eldorado.ua - провідник (партнер) людини в світ сучасної техніки.

Сім'я - це нескінченне джерело милих, зворушливих і чуттєвих моментів, які потрібно помічати і не забувати. У цьому контексті розвиватиметься  весь контент бренду. Наша головна ідея - в центрі не техніка, а людина. А вже навколо людини розгортається вся історія з технікою і сервісами. Eldorado.ua робить техніку зрозумілою і доступною.

Як відзначили в творчій групі проекту, нова айдентика Eldorado.ua стала м’якшою  і теплішою, в тому числі змінився і логотип компанії. Також розширився спектр кольорів бренду, тепер окрім червоного кольору, який залишається головним, компанія використовуватиме синій, рожевий та блакитний.  Синій колір, за словами маркетинг директора компанії Оксани Кулікової, був визначений як додатковий, так як він не тільки не представлений в українському сегменті рітейлу побутової техніки та електроніки, а й  символізує надійність, сталість, доброту та прихильність.

«Проаналізувавши минулий візуальний стиль, ми зрозуміли, що він добре працював у стратегії “територія низьких цін” за рахунок агресивного поєднання кольорів та гострого по формі логотипу. Тому виникла потреба зробити його привітливішим та добрішим. Ми залишили червоний колір як основний, тому що він диференціює ELDORADO.ua від інших рітейлерів побутової техніки, але пом’якшили його додатковими кольорами, які добре працюють у комбінації. Логотип ми теж оновили, щоб повідомлення сприймалося злагоджено на всіх рівнях комунікації. Також додали бренд-героїв — Ельдородину. Наприклад, сестричка ніколи не посміхається, бо такий у неї характер –– цим способом ми хотіли показати реальну сім'ю, хоч і намальовану. Вони говорять з нами через емоційну складову техніки. В Ельдородині ніхто ніколи не скаже “купуй нову мультиварку”, а скаже “заради теплих сніданків”, бо їх задача нагадувати, що найголовніші речі у житті – це не речі, а приємні сімейні моменти»,Вікторія Кривинець, арт-директорка I am IDEA.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода