Електронна торгівля викликає труднощі у покоління Z

Огляд частки споживачів покоління Z з семи країн (Бразилія, Китай, Франція, Німеччина, Італія, Британія та Сполучені Штати), які вважають, що робити покупки онлайн складніше, ніж в магазині.

Комментарии 1131

- Частка дорослих представників покоління Z, які вважають, що робити покупки онлайн складніше, ніж в магазині, збільшилася у період 2019-2020 рр. у Франції (до 43%), Німеччині (40%) та Британії (36%). Враховуючи такі показники, маркетологам варто зосередитись на тому, щоб споживачам стало комфортніше робити покупки.

-  Хоча у деяких країнах електронна торгівля стала навпаки простішою – частка дорослих представників покоління Z, які вважають, що робити покупки онлайн складніше, значно знизилась у Китаї та Італії за період 2019-2020 рр.

За даними дослідження компанії Ipsos MORI,онлайн-шопінг почав викликати більше труднощів у деяких країнах, навіть середтих користувачів покоління Z, які зазвичай були справжніми експертами у світітехніки.

За період 2019-2020 років часткаспоживачів покоління Z, які зазначили, що купувати онлайн стало складніше, ніжв магазинах, збільшилась у Франції (до 43%), Німеччині (40%) та Британії (36%).Цей показник залишився майже незмінним у Бразилії та Сполучених Штатах, хочавсе ж таки майже досяг позначки у третину покупців.

Враховуючи все більше значенняелектронної торгівлі та значну конкуренцію у цій сфері, максимальне спрощенняпроцесу онлайн-шопінгу нині можна вважати справжнім ключем до успіху.

Деякі бренди вже встиглиусвідомити таку тенденцію – за даними опитування WARC, у якому взяли участь понад 1000 маркетологів, головнамета на 2021 рік – це вдосконалення досвіду покупців у сфері онлайн-покупок.

Проте у деяких країнах електроннаторгівля стала значно простішою - частка споживачів покоління Z, яківважають, що робити покупки онлайн складніше, значно знизилась у Китаї таІталії за період 2019-2020 рр.

Крім того, такий безпроблемнийдосвід має бути стабільним незалежно від торгового каналу, оскільки користувачіне роблять покупки виключно онлайн або виключно в магазинах. Маркетологам вартоподбати не лише про стабільність, але й про незабутність процесу цифровихпокупок, для того щоб мати змогу дійсно виділятись у конкурентному середовищіелектронної торгівлі.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Обсудить с другими читателями:
Погода