Еліна Світоліна стала обличчям рекламної кампанії БК «GEOS»

Спортсменка, яка досягла найвищого світового визнання в історії українського тенісу, третя ракетка світу (за рейтингом WTA вiд 29.01.2018 р.) та перша ракетка України Еліна Світоліна приєдналася до рекламної кампанії «GEOS».

Комментарии 794

Слідом за співачкою Джамалою, яка минулого року запрошувала своїх шанувальників стати сусідами в житловому комплексі БК «GEOS», Еліна стала новим амбасадором бренду.

В новій історії рекламної кампанії «Будемо сусідами!?» тенісистка розповідає про найцінніше: про підготовку до кожної гри, про побудову стратегії та про шлях до вершини.

«Можна провести безліч паралелей між процесами будівництва, створення простору для життя та професійним спортом. Ми говоримо про техніку, про постійну роботу над собою та помилками, про тяжку працю і безперервне розширення меж своїх можливостей, адже тільки так можна вийти вперед, виділитися і досягти успіху. I головне, що нас об’єднує – це те, що професійний спорт, як і будівництво, це не результат одного турніру чи відкриття одного житлового комплексу, це те, чим ми живемо щоденно, кожну секунду, не втрачаючи з поля зору жодної деталі заради досягнення головної мети» - зазначив Максим Барбаш, голова ради директорів компанії «GEOS».

Еліна прокоментувала, що переговори про початок співробітництва проходили легко та швидко. «Довірити створення власного дому можна тільки сильному та надійному партнерові, такому, як компанія «GEOS»» - додала Еліна Світоліна.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода