eMarketer переглянула прогноз телеринку реклами на 2020-21 рр.

eMarketer знизила прогноз телеринку реклами на 32%, до $14,78 млрд.

Комментарии 1004

У час, коли багато учасників як зі сфери пропозиції, так і зі сфери попиту намагаються отримати чітке уявлення про стан телеринку розпроданої реклами на 2020-21 рр. або ж зрозуміти, чи існуватиме він взагалі, компанія eMarketer представила уточнений прогноз, згідно з яким обсяг витрат на рекламу знизиться на третину в порівнянні з попередніми оцінками.

За новими припущеннями, ринок реклами 2020-21 рр. в мережах мовлення та кабельного телебачення становитиме $14,78 млрд., тоді як минулого року він був $21,64 млрд.

eMarketer також дещо переглянула оцінку ринку телереклами на 2019-20 рр. у бік зменшення, а прогноз на 2021-22 значно знизила.

Компанія посилається на різні фактори, особливо на «загальні економічні труднощі», а також «зупинки виробництва контенту і невизначеність, пов'язану з поверненням спортивних трансляцій, що не дає розуміння, яка телевізійна реклама може з'явитися цієї осені».

Прогноз виходить з того, що рекламна індустрія змушена надовго змінити загальний цикл розпроданої телереклами з традиційних продажів трансляцій на рік (з четвертого по третій квартал) на відкладений календарний рік, що охоплює період з першого по четвертий квартал, головним чином, щоб узгодити зобов'язання з кращими часовими термінами, аби зрозуміти, якими насправді є бюджет і потреби учасника ринку.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода