Emotive розповіла про проблеми освіти в Австралії

Рекламні агенції Emotive та Good Oil Films домовилися про співпрацю з платформою YouTube та Організацією Об’єднаних Націй, для того, щоб підвищити рівень свідомості населення про важливість якісної освіти, яка є частиною глобальних цілей ООН для сталого розвитку.

Комментарии 1984

Серія відеороликів, розроблена спеціально для платформи YouTube за допомогою інструменту для серійного показу рекламних відеороликів, має стати поштовхом до обговорення важливої та маловідомої проблеми в Австралії – неосвіченості.

Досліджуючи це питання, компанії Emotive вдалося з’ясувати доволі тривожні подробиці: понад мільйон австралійців у віці від 15 до 85 років – неосвічені. Це стало шокуючим нагадуванням, що незважаючи на те, як давно ми стали країною, освіту ніколи не варто приймати як належне.

Переклад цього матеріалу здійснило бюро перекладів та локалізації Workogram.

 video
 video

Над проектом працювали:

Рекламна агенція: Emotive

Креативний директор: Бен Клер

Керуючий партнер та голова відділу стратегічного планування: Майкл Хогг

Дизайнер: Алекс Кінг

Комерційний директор: Сара Кліфтон

Голова відділу дистрибуції: Джеммі Крік

Генеральний директор: Саймон Джойс

Виробнича компанія: Good Oil

Режисер: Мішель Савілл

Продюсер: Аманда Ю

Виконавчий продюсер: Ендрю МакЛін

Виконавчий продюсер: Сем Лонг

Голова відділу кадрів: Джейсон Вайт

Редактор: Ден Кірхер

Художник-постановник: Черіт Крозьє

Пост-продакшн: Blockhead

Музика: Кем Баллантайн

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie