Серія відеороликів, розроблена спеціально для платформи YouTube за допомогою інструменту для серійного показу рекламних відеороликів, має стати поштовхом до обговорення важливої та маловідомої проблеми в Австралії – неосвіченості.
Досліджуючи це питання, компанії Emotive вдалося з’ясувати доволі тривожні подробиці: понад мільйон австралійців у віці від 15 до 85 років – неосвічені. Це стало шокуючим нагадуванням, що незважаючи на те, як давно ми стали країною, освіту ніколи не варто приймати як належне.
Переклад цього матеріалу здійснило бюро перекладів та локалізації Workogram.
Над проектом працювали:
Рекламна агенція: Emotive
Креативний директор: Бен Клер
Керуючий партнер та голова відділу стратегічного планування: Майкл Хогг
Дизайнер: Алекс Кінг
Комерційний директор: Сара Кліфтон
Голова відділу дистрибуції: Джеммі Крік
Генеральний директор: Саймон Джойс
Виробнича компанія: Good Oil
Режисер: Мішель Савілл
Продюсер: Аманда Ю
Виконавчий продюсер: Ендрю МакЛін
Виконавчий продюсер: Сем Лонг
Голова відділу кадрів: Джейсон Вайт
Редактор: Ден Кірхер
Художник-постановник: Черіт Крозьє
Пост-продакшн: Blockhead
Музика: Кем Баллантайн