Події розгортаються в апокаліптичному світі: епічні спортивні битви, армії спраглих до перемоги фанатів та легендарні зірки футболу нарешті увірвались в осінній спортивний сезон 2020 року.
Ролик став офіційним релізом нової глобальної рекламної кампанії ЗАРУБА, яку також підтримали амбасадори бренду Конор Макгрегор і Майк Тайсон.
Суть концепту
Слоган цьогорічної кампанії — "вривайся в зарубу". Такий сленговий, напівформальний вираз означає, що прийшов час напружених матчів із високо вмотивованими суперниками.
Слово “заруба” поширене серед професійних спортсменів і завзятях фанів. Ним послуговуються, коли хочуть підкреслити: певна спортивна подія — топова. В ролику чітко показані ключові прояви подібної спортивної гри: завзята боротьба, гострі спортивні атаки та непередбачені результати гри.
"Проєкт став захоплюючою подорожжю в світ безстрашності та панковского принципу “no rules". У процесі роботи над роликом змішалось все, що я так люблю: action, масштабні битви, комп'ютерна графіка, фентезійна стилістика ", — поділився враженнями про створення ролику режисер Макар Северин.
Режисура, сценарій, аранжування
З перших кадрів легко вгадується мікс середньовічної стилістики і постмодернізму. Центром баталій стала головна спортивна арена України. Графіка хоч змінила фасад арени НСК Олімпійський, втім його контури добре впізнавані. Арену починають штурмувати фанати, які скучили за футболом, і воліють увірватися на трибуни після тривалої перерви.
"Це вже п'ятий проєкт, над яким працюємо разом з Parimatch. Щоразу стає амбітніше й цікавіше: зростає масштаб ідеї, збільшується кількість локацій, акторів і костюмів. А постпродакшн починає займати аж 5 місяців. Думаю, придумувати й реалізовувати такого рівня проекти — мрія кожного митця", — розповів про деталі знімального процесу автор сценарію і режисер Андрій Копоц.
До речі, більшість епізодів насичені символізмом та алюзіями до відомих історичних подій. Герої намагаються забити гол чотирирукий велетню-Тайсону, проносять Золотий Кубок вулицями міста-стадіону, навіть проникають до стадіону на Троянському м'ячі.
Соліст групи "The Maneken" Євген Філатов також долучився до роботи над проєктом. Український композитор створив саундтрек до ролику і висловив готовність продовжувати співпрацю з Parimatch над аналогічними креативами.
Що далі?
За словами холдинга, ЗАРУБА стала органічним продовженням попередньої рекламної кампанії Game of Sports. Спортсмени проявляють запал героїзму та готовність вступати в запеклі середньовічні битви, тільки в новому ключі.
Аналогічно до попередніх релізів рекламних кампанії, ЗАРУБА презентацією ролика не обмежиться. На часі — комплексний ребрендинг спортивних майданчиків, розробка креативної зовнішньої реклами та десятки промо-активностей.
"Для нас як лідерів ринку важливо створювати комплексні креативні кампанії, які будуть як задавати тренди на глобальному рекламному ринку, так і ставати невід'ємною частиною нашого продукту. Такий екосистемний підхід дозволяє ефективно залучати нових клієнтів і посилювати лояльність цільової аудиторії, яка не перший рік вибирає нас з-поміж інших конкурентів. Стратегічна мета — стати brand icon”, — резюмує креативна директорка Parimatch Катерина Амірханова.