Епіцентр К: П’ять трендів при виборі меблів в Україні

Директор напряму «Центр меблів» мережі ТЦ Епіцентр Олександр Лук’янченко про те, які меблі і як купують українці

Комментарии 602
У своїй колонці на сайті НВ директор напряму «Центр меблів» мережі ТЦ Епіцентр Олександр Лук’янченко розповів, що в 2019 році крива попиту на меблевому ринку змістилася в економ-сегмент. І хоча сам ринок меблів практично не показав позитивної динаміки, це зіграло на руку гравцям, які працюють в сегменті мас-маркет. Так, з початку 2019 року продажі меблів в ТЦ Епіцентр виросли на 22%. RAU виділив п’ять основних трендів при покупці меблів українцями.

Практичність та економія

Сучасний покупець рідко відразу обставляє всю квартиру, вважаючи за краще купувати меблі частинами. При покупці українці орієнтуються на ціни і функціональні меблі, тобто практичні, застосовні в будь-якому інтер’єрі речі. А також на готові рішення. Так, в минулому році лідером в офлайн- і онлайн-продажах стали кухні з мінімалістичним фасадами під дуб. Великим попитом користувалися крісла темних кольорів, а також офісні стільці і крісла.

Смарт-меблі

Будівельний бум не тільки підвищив продажі предметів інтер’єру, а й призвів до появи нових категорій. Зокрема, мова йде про доступні для мас-маркету смарт-рішення – крім класичних шаф-ліжок з’явилися, наприклад, смарт-кухні.

Стильний дизайн

Незважаючи на бажання заощадити, український покупець став більш вимогливий до дизайну. Стандартних рішень вже недостатньо – він шукає оригінальні варіанти виконання звичних елементів інтер’єру.

Попит на українське

Ще одна яскраво виражена тенденція – орієнтація на меблі українських виробників. Зокрема, в країні налічується більше 8000 компаній, здатних задовольнити попит в економ- і середньому цінових сегментах. Наприклад, в таких категоріях як корпусні і м’які меблі, спальні та кухні частка вітчизняних товарів складає 98%. У Центрах меблів на імпорт припадає лише 15% – тільки те, що не виробляється в Україні. Зокрема, вішалки-стійки, металеві журнальні столики, скляні столи, розсувні столи з МДФ, пластикові стільці.

Зростання онлайн продажів

Варто відзначити і зростання частки онлайн-продажів. Найчастіше саме інтернет є першою точкою контакту з покупцем – він вибирає онлайн, а потім приїжджає в торговий центр подивитися товар і зробити покупку. На розвиток цього напрямку буде робитися ставка і надалі. Згідно з прогнозами, відсоток продажів в онлайн в цьому році ще збільшиться і складе порядку 10% від продажів через мережу.

За матеріалами RAU
Обсудить с другими читателями:
Погода