Епіцентр запустив мультик про Мопса у мобільному додатку

До зимових свят національна мережа торговельних центрів «ЕПІЦЕНТР» випустила анімаційний ролик у колаборації зі студією анімації Good Deeds Animation.

Комментарии 1938

Ролик втілили у мобільному додатку EpicentrK та програмі лояльності ВИГОДА, де в основі – історія про Мопса-супергероя. У передсвятковій метушні саме він робить добрі справи, непомітно дбаючи і про ялинку, і про подарунки.

«Основна місія цього героя та ролику в тому, щоб продемонструвати, як легко і просто користуватися усіма пропозиціями та можливостями екосистеми Епіцентру. Що ми дбаємо не лише про наших дорослих покупців, а й про наймолодших. З кожним роком ми спостерігаємо значний приріст молодих людей серед наших клієнтів. Адже у Епіцентрі є все на будь-який вік та смак», — розповідає Ірина Шинкаренко, директорка з реклами та маркетингу компанії «Епіцентр К».

А ще ми хотіли подбати і про наймолодших Цей ролик про наших наймолодший покупців, адже з кожним роком аудиторія надзвичайно динамічно .

У компанії зазначили, що ідея створення мультику з’явилася не просто так. Вона співпадає з ідеологію всеукраїнського масштабного проєкту «Мільйони добрих справ», в рамках якого Епіцентр підтримав 21 українського підприємця у започаткуванні та розвитку їхнього бізнесу.

«Коли Епіцентр розповів нам про ідею мультфільму, ми швидко розробили сценарій та перейшли до зйомок. Найбільшим викликом була стилізація – в короткі строки адаптувати вже готового персонажа Епіцентру до візуального середовища анімаційного серіалу.  За основу сюжету ми взяли сім’ю Гудіні  – персонажів мультсеріалу «210 добрих справ», що вийде на телеекрани у 2021 році. Це історія про дітей, яким потрібно запустити машину часу, що працює від енергії добрих справ, повернутись у минуле та врятувати своїх батьків від катастрофи. Історія про добрі справи ідеально співпала з брифом Епіцентру», – говорить продюсер студії Good Deeds Animation та автор книги «210 добрих справ» Володимир Нікітенко. 

«Мобільний додаток – легка механіка для покупок онлайн або офлайн, а також емоційна складова (МОПС-агент суперможливостей), яким ми прагнемо зосередити вибір покупців саме на Епіцентрі для планування будь-яких покупок», - розповідає Христина Мельникович, фахівець управління лояльності Епіцентр.

Ірина Громова, маркетинг-директорка Good Deeds Animation додала, що в період пандемії на новорічні свята особливо важливо, щоб комунікація національного бренду була доброю та щирою. І анімаційні герої, прості та близькі, що транслюють сімейні цінності, чудово вирішують це завдання.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода