Epica Awards 2022 офіційно відкрила прийом конкурсних робіт для early bird до 31 серпня. Учасникам early bird не доведеться сплачувати реєстраційний внесок агентства, що заощадить 200 євро.
На честь нового сезону Epica додала нове Гран-прі та три нові категорії.
Нове Гран-прі – Innovation Grand Prix, що замінює попередню премію «Альтернатива», призначене для відзначення найоригінальніших та найсміливіших робіт у галузі. Креативність, яка стимулює зміни.
Попередня категорія AR/VR перетворилася на нову категорію Metaverse, яка включатиме віртуальні світи.
Друга нова категорія Sports-related Advertising – це реклама, пов’язана зі спортом, яка відзначає роль спорту як рушійної сили: від спонсорських кампаній до зв’язків продуктів із такими подіями, як Олімпійські ігри, Чемпіонат світу з футболу, Суперкубок тощо.
Нарешті, категорія самореклама агентств – Agency Self-Promotion, що дає можливість демонструвати власні роботи, створені агентствами для залучення клієнтів і уваги.
Mark Tungate, директор Epica Awards, сказав: «Ми не займаємося додаванням категорій заради категорій, але будь-яке вручення нагород має відображати сьогоднішній час. Наприклад, «метавсесвіт» є модним словом на даний момент. Після кількох прохань агентств, ми запустили цю нову категорію».
Іншою ознакою часу є те, що категорію «Комунікації щодо Covid-19» вилучено. Роботи, пов’язані з пандемією, як і раніше матимуть місце в існуючій категорії конкурсу – Public Interest: Health.
Оскільки трагічний конфлікт в Україні триває, Epica Awards заборонила участь російським агентствам в конкурсі. Роботи від українських агентств приймаються на безкоштовній основі.
Основні дати конкурсної програми:
- Early bird – 31 серпня
- Дедлайн прийому робіт – 8 жовтня
- Суддівство – 28 жовтня-20 листопада
- Анонсування шорт-листів: 24 листопада
- Церемонія нагородження – 9 грудня
Більше деталей за посиланням.