Цьогорічний Чемпіонат – це 51 матч, які пройдуть з 11 червня по 11 липня у 12 європейських містах. Телеканал «Україна» традиційно транслюватиме найцікавіші з поєдинків, зокрема, всі матчі за участю національної Збірної та фінальну частину змагань.
Трансляції чемпіонатів з футболу незмінно викликають інтерес глядачів, що спричинює стійке зростання показників дивлення телеканалу. Так, у 2016 році трансляції на каналі «Україна» переглянуло понад 22 млн українців – більше половини населення країни. 67% глядачів – чоловіки, яких зазвичай важче залучити до телеекранів. А цьогоріч телевізійних вболівальників ще побільшає, адже і очікування футбольного свята триває на рік довше, ніж зазвичай, і можливості альтернативних розваг обмежені. Тому для рекламодавців Євро – не просто відмінний інфопривід для привернення уваги до свого бренду, але й вдала можливість звернутись зі своїм рекламним меседжем до максимально широкої аудиторії споживачів.
"Євро-2021 – особлива подія та один з найбільш привабливих періодів для рекламодавців. Де й коли б вони не розміщувались протягом року, це чудова можливість додатково заявити або нагадати про себе. Вихід під час Чемпіонату не потребує додаткової реклами: місце в рекламних блоках завжди розлітається, як гарячі пиріжки. Особливо це стосується найбільш обмеженого ресурсу – «Золотої хвилини» та преміум-позицій. Питання щодо розміщення під час Євро-2021 від потенційних клієнтів ми отримували ще наприкінці минулого року і нарешті маємо на них конкретні відповіді. Кілька рекламодавців, для яких вихід під час Чемпіонату підсилить рекламну кампанію на інших телеканалах, уже ведуть з нами активні переговори. То ж радимо не зволікати з рішеннями та стати частиною головної футбольної події року. До того ж, ми пропонуємо додаткову знижку для тих, хто це зробить до травневих свят", – коментує Антон Зінченко, директор Evident Media.
За матеріалами прес-релізу