«Children's Media Lives» — це якісне довгострокове дослідження, яке вивчає ту саму групу дітей віком від 8 до 18 років. Окрім того, що проєкт дає уявлення про роль ЗМІ в їхньому повсякденному житті, він також надає багату інформацію про те, як звички та ставлення дітей до ЗМІ змінюються з часом, особливо в контексті їхнього емоційного та когнітивного розвитку.
Це вказівка для маркетологів щодо того, де і як наступне покоління споживає медіа та як, можливо, доведеться адаптувати маркетингові методи.
- Бажано переглядати відео зі швидким темпом, короткою формою, з навмисно поривчастим монтажем. Також спостерігається зростання перегляду на «розділеному екрані» – перегляд двох відео одночасно в одній публікації в соціальних мережах, часто у формі впливових осіб, які реагують і висловлюють свою думку щодо іншого відео.
- «Канали» призначені для вмісту, «чат» — для соціальної взаємодії. Все менше дітей публікують контент самостійно, а в соціальних мережах тепер переважає професійний контент. Взаємодія з друзями в соціальних мережах все частіше відбувається у функції чату (хоча великі групові чати все ще можуть включати людей, яких діти знають, і тих, кого вони не знають).
- Соціальні медіа починають використовуватися як пошукова система для відповідей на запитання, а також для надання вказівок, від мотивації до навчання до порад щодо «побічних завдань», таких як e-commerce.
- Діти зазвичай вірять, що те, що вони бачать, читають або чують у соціальних мережах, є правдою; вони рідко розмірковують про його достовірність, надійність або релевантність.
- Хлопчики, як правило, приділяють час і зусилля освоєнню невеликої кількості ігор (наприклад, Fortnite, FIFA тощо) і витрачають гроші на ці ігри або в них. Дівчата, швидше за все, гратимуть у широкий спектр безкоштовних або недорогих, менш конкурентоспроможних ігор, які не вимагають великих вкладень часу та грошей.