Європейська номінація на кращий digital&social media activity проект від KISS FM та SKODA

Радіо для спорту №1, SKODA та Траумель С влаштували спільний вело-авто пробіг.

Комментарии 2316
Радіостанція KISS FM, що входить до радіогрупи "TAVR Media" - лідера українського радіоринку, створила гучний креативний проект, який забезпечив ефективну маркетингову комунікацію для ключових рекламодавців станції. Здоровий спосіб життя та безпека пересування - проект "Вело Сторіз" на KISS FM поєднав основні цінності трьох провідних в своїй області брендів. Топ-ведучий радіо KISS FM Іван Іонов подолав на велосипеді відстань у 2350 км від Ужгорода до Одеси. Шоумена та спортсмена протягом усієї подорожі супроводжував автомобіль SKODA KODIAQ, а у велосумочці Іонов постійно мав із собою тюбик Траумель-гелю, який допомагав зняти біль в суглобах після особливо далеких та складних переїздів. А складнощів не бракувало, бо доводилось спускатися і в тунелі на глибину 50 метрів, і проїхати через крейдову пустелю у Харківські області і навіть дослідити унікальний, єдиний в Україні буддистський храм. Тож надійний захист та супровід були просто необхідні. Маркетингове рішення "три в  одному" для всіх учасників стало максимально ефективним, оскільки чітко відповідало прямій комунікації кожного. KISS Fm - найкраще радіо для спорту, що і довів Іонов протягом 14 днів немалих спортивних наватажень в дорозі. SKODA KODIAQ - автомобіль, котрий є автомобілем супроводження Tour de France  та виступає генеральним спонсором гранд-туру. Ну а без Траумель Гель було б просто необачно вирушати в таку довгу подорож.  То ж цією довгою дорогою Іонов не лише встиг побувати в дуже яскравих та цікавих місцях України, але й відвідати дилерські центри SKODA, які знаходяться по всій території  України. Цікавість до проекту притягувала багатьох відвідувачів. Відтак, відвідувачам, котрі приходили подивитись на зірку-відчайдуха, котрий долає велосипедом понад 2000 км, працівники дилерських центрів радо демонстрували новинки модельного ряду SKODA та приходили на допомогу в любій ситуації. Народившись як радійний проект, "ВелоСторіз" розрослись до мультимедійних масштабів. Проект включив у себе всі сучасні інструменти для максимального охоплення - радіо+SMM+відеопродакшен+просування в digital. 

Іван Іонов, резидент станції: "Цей проект став для мене справжнім викликом. Це справді фізично було дуже нелегко, але усвідомлення того, що ми пропагуємо здоровий спосіб життя, безпеку пересування та турботу про свої суглоби, справді мене заспокоювало і давало сил. Ну а крім того я побував в тих місцях, куди б навряд чи поїхав сам, але тепер маю що порадити іншим". 
 video
Олена Кубишина, директор департаменту маркетинга  SKODA, ООО «Єврокар»
Даний проект відображує філософію бренду SKODA, з одного боку ми показуємо і залучаємо до здорового способу життя, показуємо красу нашої України. З іншого боку ми показуємо турботу про нашого клієнта, який завжди може зустріти салон SKODA на шляху, а SKODA KODIAQ буде йому надійним другом. Ну а третя складова - рекламна, проект використав не тільки свій носій - радіо але й digital-прояви.

Євгенія Яковлева, бренд менеджер SKODA, ООО «Єврокар»
«Проект «Вело Сторіз» з одного боку став приємною та цікавою пригодою. А з іншого викликом. Комплексній підхід у реалізації та просуванні проекту потребував зосередженості та професіоналізму обох команд, SKODA та KISS FM. Але воно варте того. У результаті ми всі стали свідками та учасниками чудового проекту з ідеєю пропаганди здорового образу життя, а най головніше побачити Україну такою, якою і не знали. SKODA KODIAQ в даному проекті став надійним партнером та другом, навіть від зустрічного вітру захищав».

Олена Лень, регіональний менеджер з реклами SKODA, ООО «Єврокар»
Велоспорт з кожним роком набирає популярності в Україні, про що свідчить зростання кількості учасників веломарафонів та велосипедистів на дорогах. Дилери SKODA завжди раді підтримувати подібні проекти, здоровий спосіб життя та безпеку на дорозі.

радіохолдинг ТАВР МЕДИА
головний герой проекту: Іван Іонов та його команда;
комерційний директор станції: Ігор Дубровченко;
менеджери  проекту: Тарас Гордійчук та Ірина Натура.

SKODA
директор департаменту маркетингу: Олена Кубишина;
бренд менеджер: Євгенія Яковлева;
регіональний менеджер з реклами: Олена Лень.

HEEL
директор департаменту маркетингу: Євген Філонов;
бренд-менеджер: Катерина Єгунова.

Відеопродакшн
В`ячеслав Ліпковський та Оксана Ліпковська.
Консалтинг та зворотній зв`язок по проекту
комерційний директор ТАВР Медіа: Володимир Педорич.

По материалам пресс-релиза
Обсудить с другими читателями:
Погода