Фіджитал у святковому маркетингу Serviceplan Ukraine

Про інтегровані комунікації на прикладі новорічних листівок побутової техніки BOSCH та SIEMENS.

Комментарии 1102

У грудні ТОВ «БСХ Побутова Техніка», яке є офіційним дистриб’ютором побутової техніки BOSCH та SIEMENS в Україні,  запускає привітання для партнерів – друковану листівку, що містить диджитальну інста-маску.

Коли йдеться про новорічні вітання партнерів, зазвичай усі дотримуються двох сценаріїв: або смачний пакунок для всього офісу, або кумедна флешлистівка. Але можливий і третій варіант: фіджитал, або поєднання  physical і digital досвіду користувача. Це один із напрямків глобального підходу до креативу групи Serviceplan, якого ми дотримуємося і в Україні.

При розробці листівки ми врахували не тільки, власне, новорічно-різдвяну тему, а й філософію BOSCH та SIEMENS.  Це бренди, що роблять наше життя простішим – достатньо лише натиснути кнопку. Тож чому б не зробити привітання, яке одним дотиком допоможе зробити святкове селфі?

Реалізувати ідею допомогли колеги з digital-агенції PlanNet.

Приміряти святкову маску можна у соцмережах Facebook та Instagram:

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода