Розробку упаковки команда почала з пошуку ідеї. За основу взяли філософію рослинного м’яса – нове життя для досконалості, відкриття нового існування. Це зобразилося у неймі Plantanix, що має латинське походження. Brand Loft Agency створили концепт неоїжі [neofood] і neoкотлети – продуктів для осмислених споживачів, що піклуються про все навколо. Це втілює образ «нової реальності» та «ширшого погляду на світ».
Продукт розкладається на два види – горохову та соєву котлету. Щоб передати риси продукту, команда Brand Loft Agency використала кольоровий код – чорне пакування для насиченості (gurmeo), а біле для м’якості (delicat). Центральним образом є котлетка на стеблі. А зелена дужечка привітно посміхається. Логотип вийшов лаконічним зі стриманим шрифтом, що передає ідею осмисленого споживання.
Упаковка Plantanix одразу починає розмову зі споживачами. Візуально зрозуміло, що перед нами новий продукт рослинного походження: новий спосіб мислення та новітній підхід до життя.
Команда:
Ольга Оксамитна — креативна директорка Brand Loft Agency
Марія Матвійчук — менеджерка з роботи з клієнтами Brand Loft Agency
Марія Гарига — дизайнерка Brand Loft Agency
Мирослава Капітан — креативна копірайтерка Brand Loft Agency
За матеріалами прес-релізу