Фінішна пряма YMC: що необхідно знати учасникам перед брифінгом

Вже 20 червня відбудеться Young Lions Marketers Competition Ukraine (YMC) – конкурс, у якому молоді маркетологи за 24 години розроблятимуть стратегії для суспільно вагомої ініціативи. Партнерами конкурсу, що надають бриф учасникам виступають Всеукраїнський молодіжний центр та UCBI ІІ – Проект «Зміцнення громадської довіри» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Комментарии 2404

Приємна новина – призовий фонд конкурсу вже сформовано, тож команді переможців будуть покриті всі витрати, пов’язані із участю у міжнародному етапі у 2021 році. Отже, переможець гарантовано їде в Канни влітку наступного року. І для того, щоб підготувати найкращу стратегію, радимо долучитися до дебрифінгу та зафіксувати поради організаторів та партнерів. 

19 червня учасники конкурсу Young Lions Marketers Competition отримають бриф та о 13:00 зможуть підключитися до дебрифінгу із партнерами та організаторами конкурсу.

До трансляції долучаться:

  • Шадрак Людеман (Shadrach Ludeman) – представник USAID/OTI в Україні
  • Сергій Кривогуз – керівник Всеукраїнського молодіжного центру (ВМЦ) 
  • Костянтин Кузнєцов – голова правління CIAU, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.

Шадрак Людеман зазначив: "Ми в передчутті старту конкурсу та інноваційних ідей, котрі розроблять талановиті учасники. Наша команда прагне дізнатися, як ще ми можемо досягти наших стратегічних цілей на підтримку Всеукраїнського молодіжного центру завдяки творчим підходам в комунікації, особливо завдяки співпраці з комерційними брендами. Ми очікуємо, що ідеї будуть практичними і що ми зможемо реалізувати найкращі в цьому році. Я впевнений, що для учасників конкурсу це буде цінним досвідом, особливо в розрізі використання своїх творчих навичок для комунікації соціально важливих тем через комунікації компаній та брендів”.

Сергій Кривогуз щодо очікувань від конкурсу: "Ми вже виходимо на фінішну пряму. Ще трохи - і кожен з вас зможе проявити свої здібності, знання та інноваційні ідеї в галузі маркетингу та комунікацій. Кілька місяців підготовки вже скоро стануть реальністю. Впевнені, вам сподобається. Набирайтеся ідей та креативу в цей останній тиждень перед першим етапом. Буде і весело, і справді гаряче".

Декілька організаційних порад від Костянтина Кузнєцова:

  • Уважно ознайомтеся із брифом та максимально сконцентруйтеся на завданні, інсайтах, описах аудиторії;
  • Підготуйте свої запитання до представників організацій, що надали бриф. До брифінгу радимо уважніше ознайомитися із реалізованими проєктами UCBI ІІ та ВМЦ. У вас буде можливість поставити запитання під час трансляції.
  • Пам’ятайте, що ви володієте надважливою інформацією щодо комунікаційних можливостей вашого бренду. Розробіть ефективне рішення, яке дійсно може інтегруватись у комунікацію вашого бренду, і навіть доповнити цінність для його споживачів.
  • Найголовніше – думайте не про змагання, а про те як ваші ідеї та стратегії можуть вирішити завдання брифу. Пам’ятайте, що вони дійсно можуть бути імплементовані в життя для того, щоб вирішити соціально вагоме питання.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie