Фінанси э ключовою потребою українських локальних медіа в умовах війни

75% локальних медіа потребують фінансування, 64% – технічної підтримки в умовах війни.

Коментарі 1815
Про це йдеться в дослідженні, проведеному Львівським медіафорумом.

Шляхом особистих інтерв’ю експерти опитали 61 українську локальну редакцію. З них 53 виокремили потребу забезпечити фінансову стабільність.

75 % редакцій вказують на вже наявну потребу додаткового фінансування. 25 % зазначають, що наразі не мають гострої потреби у фінансовій підтримці, оскільки на цей час їх підтримують засновники, донори чи меценати.

39 % опитаних редакцій озвучували бажану фінансову підтримку в діапазоні 30–60 тисяч гривень на місяць.32 % говорили про потребу фінансової підтримки 70–100 тисяч гривень на місяць.20 % озвучували суми від понад 100 до 200 тисяч гривень.21 % редакцій не звертались по грантову підтримку (як і до повномасштабного вторгнення), але виявляють інтерес до такої допомоги.
На другому місці запит на технічну підтримку – вона потрібна 64% опитаних. Запити на посилення власної та командної безпеки висловили 43% опитаних редакцій. На повні комплекти амуніції: каски, бронежилети та аптечки, є запит у 8 редакцій.
26% опитаних редакцій вказали, що стикалися із безпосередньою фізичною загрозою життю та здоров’ю, 38 % — отримували погрози різного роду, 61% - зазнали кібератак.

Майже 80 % частково або всією командою змінили місце перебування редакції з регіонів, де тривали чи тривають активні бойові дії. 20 % не змінили місця праці. Редакції, які є на другій лінії — 50 / 50 — не переміщувалися або частина команди виїхала з регіону.

Серед інших країн, до яких виїжджали медійники, найчастіше фігурує Польща (5 згадок) та Німеччина (3 згадки). По одній редакції згадували про виїзд своїх співробітників до Молдови, Румунії, Угорщини, Франції, Швеції, Ізраїлю, Фінляндії.

Психологічної підтримки потребують 36% редакцій.

Менше третини редакцій вказали, що не мають потреби в додаткових працівниках, а 72 % редакцій потребують поповнення команд.
Вибірку по регіонах було ухвалено на старті дослідження на початку квітня. До середини травня картина фронту дещо змінилася. Основний склад трьох редакцій з усіх опитаних на момент дослідження перебував на тимчасово окупованих територіях.

Координатор дослідження — Ігор Балинський, медіаексперт, співзасновник видавництва «Човен», координатор Центру комунікаційних досліджень і аналітики Networks, експерт проєктів ОБСЄ в Україні.

Керівниця дослідницької групи — Зоя Красовська, аналітикиня медіа, координаторка моніторингових проєктів Центру комунікаційних досліджень і аналітики Networks.

За матеріалами https://detector.media/
Обговорити з іншими читачами:
Погода