Інститут використовує соціальні мережі для інформування населення України щодо питань здоров'я з самого початку пандемії. Віктор Березенко, співзасновник ІКМ, підкреслив величезний масштаб кампанії: "Загальне охоплення розроблених нами інформаційних кампаній для МОЗ України сягає понад 15 мільйонів користувачів мережі Facebook. З огляду на важливість та специфіку проєкту, ми змогли досягти неймовірних результатів".
Мережа Facebook, яка надає безкоштовну рекламу платформи для забезпечення достатнього охоплення аудиторії, а також її оперативну підтримку, підкреслює важливість донесення людям правдивої інформації під час пандемії.
“Ми переконані, що надання людям достовірної та авторитетної інформації про вірус є критично важливим для обмеження негативного впливу пандемії. Тому ми підтримуємо роботу глобальної спільноти, пов'язану з охороною здоров'я, задля безпеки та інформованості людей під час коронавірусної кризи. Ми раді, що змогли допомогти Україні в цей непростий час”, – сказав Оскар Бращинскі, менеджер соціальної мережі Facebook з роботи з урядами й політикою у Центральній та Східній Європі.
Світлана Павелецька, СЕО ІКМ, також подякувала мережі Facebook за допомогу у поширенні важливих повідомлень серед українців: "Ми вдячні нашим партнерам з Facebook за підтримку, особливо на початку пандемії. Той факт, що нам вдалося уникнути тотальної паніки і донести до людей доречну інформацію, – це наш спільний успіх".
За матеріалами прес-релізу