У січні регулятори ЄС видали наказ, згідно з яким компанії Meta заборонили вимагати згоду користувача на цільову рекламу під час реєстрації свого облікового запису. Ба більше — користувачі мають право обмежити персоналізовану рекламу.
За інформацією The Wall Street Journal, тепер користувачі з ЄС зможуть отримувати рекламу на основі набагато ширших параметрів, таких як їхній вік та місцеперебування.
Однак зміни не будуть автоматично застосовані до облікових записів користувачів. Якщо вони хочуть відмовитись від персоналізованої реклами, користувачі мають надіслати онлайн-запит, щоб заборонити Meta відстежувати їхню активність в інтернеті.
У компанії вже працюють над оскарженням рішення ЄС, проте поки вона муситиме виконувати це рішення.
За матеріалами https://techno.nv.ua/
За інформацією The Wall Street Journal, тепер користувачі з ЄС зможуть отримувати рекламу на основі набагато ширших параметрів, таких як їхній вік та місцеперебування.
Однак зміни не будуть автоматично застосовані до облікових записів користувачів. Якщо вони хочуть відмовитись від персоналізованої реклами, користувачі мають надіслати онлайн-запит, щоб заборонити Meta відстежувати їхню активність в інтернеті.
У компанії вже працюють над оскарженням рішення ЄС, проте поки вона муситиме виконувати це рішення.
За матеріалами https://techno.nv.ua/