Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями

Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською Рекламною Коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями»

Комментарии 1041

Дослідження проводилось серед маркетинг-директорів та бренд-менеджерів групи ТОП-100 рекламодавців України, у жовтні-листопаді 2020 року

Результати дослідження вказують на значні зміни в управлінні маркетинговими активностями в цьому році.

Covid-19 ще більше прискорив тренд на діджиталізацію реклами, перерозподіл бюджетів у бік онлайну. Загалом, розвиток digital-напряму – ключова зміна починаючи з 2016, котра стала найбільш актуальною в 2020 році.

Серед основних викликів 2021 року експерти назвали:

  • Управління в умовах кризи та невизначеності 
  • Пошук інноваційний та ефективних інструментів, методів комунікації при оптимізації затрат 
  • Утримання своїх позицій на тлі зниження купівельної спроможності та посилення конкурентної боротьби

З повним звітом можна ознайомитись за посиланням:
https://factum-ua.com/report.html

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода