Криза райдужних браслетів «One Love» на Чемпіонаті світу з футболу в Катарі захопила нескінченні заголовки в останні дні (навіть затьмаривши спортивні результати на полі). Вісім команд, які збиралися носити ці браслети на знак протесту проти порушення свобод і прав людини в країні-господарці Чемпіонату світу з футболу, оголосили в понеділок, що остаточно відмовляться від їх носіння. Вони зробили це через погрози з боку ФІФА, яка повідомила федерації, які приєдналися до цієї ініціативи, що гравці, які носять браслет Discord, ризикують отримати жовту картку перед першим свистком матчу.
Погрози ФІФА логічно розпалили багатьох футбольних уболівальників і спонсорів. Фактично, у Німеччині мережа супермаркетів Rewe припинила свої договірні відносини з Федерацією футболу Німеччини (DFB) з негайним набранням чинності після відмови тевтонської команди носити браслет «One Love» у Катарі.
Креативна консалтингова компанія Deloitte Digital і розважальна платформа Twitterperlen об’єднали зусилля в кампанії, орієнтованій на соціальні мережі, яка фарбує у кольори веселки волосся гравців німецької футбольної збірної.
Погрози ФІФА логічно розпалили багатьох футбольних уболівальників і спонсорів. Фактично, у Німеччині мережа супермаркетів Rewe припинила свої договірні відносини з Федерацією футболу Німеччини (DFB) з негайним набранням чинності після відмови тевтонської команди носити браслет «One Love» у Катарі.
Креативна консалтингова компанія Deloitte Digital і розважальна платформа Twitterperlen об’єднали зусилля в кампанії, орієнтованій на соціальні мережі, яка фарбує у кольори веселки волосся гравців німецької футбольної збірної.
Und so funktioniert's:
— Twítterperlen ???? (@tperlen) November 23, 2022
Holt euch den „Rainbow Hair“-Filter und sorgt in euren Storys & Co. dafür, dass unsere Jungs Flagge zeigen! ????️????❤️ #GERJPN #OneLove #weARonelove
Hier geht's zum Filter: https://t.co/65BcrsAp41 pic.twitter.com/QxZNUze0Bt
Центральна вісь кампанії, яка має слоган «Якщо ви не можете, то ваші шанувальники можуть» — це фільтр доповненої реальності під назвою «Rainbow AR». Мета полягає в тому, щоб за допомогою цього фільтра вболівальники робили знімки гравців тевтонської збірної, а потім публікували їх на платформах 2.0.