Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Fedoriv Agency здійснили ребрендинг медичного онлайн-хабу Doc.ua. Його новий дескриптор — «Зручна медицина онлайн». Fedoriv group також стала одним із міноритарних акціонерів Doc.ua.

Комментарии 1424

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад 300 000 відгуків користувачів. У застосунку українці зможуть обрати лікаря за спеціалізацією, досвідом, рейтингом, місцем і вартістю послуг. Важливою функцією сервісу є можливість записатися на лабораторний аналіз, придбати медичні препарати та отримати консультацію онлайн.

Над новим позиціюванням бренду, стратегією комунікації, дизайном і запуском мобільного застосунку працювала агенція Fedoriv Agency. Новий дескриптор онлайн-хабу — «Зручна медицина онлайн», а стратегія комунікації та креативна платформа будуються навколо слогана «Круто бути здоровим». В основі візуального стилю оновленого Doc.ua — переосмислення класичного знака невідкладної медичної допомоги Star of Life, що складається з плашок трьох кольорів, які символізують різноманітність вибору: синій — підбір лікаря, зелений — замовлення ліків в аптеці, помаранчевий — запис на лабораторний аналіз.

«Робота з цифровими платформами й брендами — один із наших пріоритетів, — говорить засновник маркетингового агентства Андрій Федорів. — У нас є унікальний досвід роботи з такими цифровими платформами як Rozetka, Megogo, Bodo.ua, Concert.ua, OLX. У 2019 році ми реалізували величезний проєкт зі створення держави у смартфоні «ДіЯ». Цей досвід дав нам розуміння того, як людина взаємодіє з цифровим світом. На момент початку нашої роботи Doc.ua вже був лідером ринку. Їхнім завданням було розширити спектр послуг, оновити продукт, щоб із сайту для пошуку лікарів Doc.ua перетворився на універсальну пропозицію і став головним інструментом українців у користуванні медичними послугами. Ми в Fedoriv віримо в силу змін і в бренди, які дійсно покращують життя людей. Ми переконані, що за такими цифровими платформами, як Doc.ua, майбутнє, тому прийняли рішення увійти в цей проєкт як міноритарний акціонер».

Над проєктом Doc.ua працювали бренд-лідер Наталія Блажкун, стратеги Іван Ігнатов і Владислав Шпиль, проджект-менеджер Ірина Царюк, копірайтер Ксенія Сичова, шеф-дизайнер Віталій Парфільєв, дизайнер Леонід Татаринов, технічний дизайн Антон Шмельов. Викликом для команди стало те, що фактично потрібно було побудувати міжнародний бренд. Медичний онлайн-хаб зараз працює в чотирьох країнах: Україні, Казахстані, Узбекистані та Молдові. У 2020 році планується вихід на ринки ОАЕ, Грузії, Азербайджану. Сервіс у цих країнах має назву Doc.online.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie