Fedoriv Agency створила рекламну кампанію для Київського Зоопарку

Кампанія на підтримку врятованих тварин в Київському Зоопарку

Коментарі 1592
400 — не квадратура вольєрів і не енергія чарівності бегемота Лілі в кілоджоулях, хоча, можливо, і вона теж. Це кількість тварин, яких прихистив Київський зоопарк з початку повномасштабного вторгнення. Помножте ще на вісім — і вийде велика сім’я завсідників та новачків, про яких тут піклуються без вихідних, бережуть від гучних обстрілів, допомагають освоїтися на новому місці й пережити найтривожніші дні й ночі у спокої й теплі.

Колись, наче в минулому житті, ми створили кампанію на підтримку Київського зоопарку — побачивши її на вулицях, ви посміхались. Тепер у неї є продовження від імені тварин, яких довелося евакуювати з-під обстрілів з різних міст України. І знаєте, їм є що сказати світові
Марічка Рубан — ілюстрації
Ольга Пахолок — вірші
Марія Норазян — шрифтовий дизайн

Fedoriv
Роман Барановський — дизайн, моушен
Валентин Панюта — бренд-лідер

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода