Ролик став продовженням ініціативи по проекту «Пухнасті друзі в кожен дім», з яким компанія спільно з благодійною організацією Happy Paw стартувала на початку року. І звичайно ж задіяли свого бренд-персонажа.
– Щоб допомогти «пухнастикам» знайти сім’ю і люблячих господарів, нам захотілося створити цілу команду на чолі з лисичкою Фоксі. Тому, крім розробки ідеї і міні-сценарію, копітка робота велася над анімацією кожного персонажа. Так що тепер у нас є не одне, а цілих п’ять 3D-звіряток, – розповідає маркетинг директор компанії Наталія Ставраті.
Ролик знайшов дуже теплий відгук серед підписників офіційного YouTube каналу:
«Готовий хоч внутрішньовенно собі це включити»
«Це круто! Я якраз хочу брати песика з притулку!»
«Я в суботу заберу собі бездомну дворняжку»
«Я дуже хочу, щоб ця реклама стала популярною, проблема з місцем проживання пухнатих друзів актуальна і донині, але багато хто забуває про наших друзів, потрібно щоб на це відео відгукнулися якомога більше небайдужих людей».
Відзначимо, що в рамках співпраці Фокстрот і фонду допомоги притулкам для бездомних тварин БО Happy Paw, запущено безліч ініціатив, включаючи щомісячну адресну допомогу притулкам у вигляді необхідної їм побутової техніки, а також за проектом «Опіка». За підтримки бренду в притулку Бест Френдс (Київська обл.) збудовано вольєр для двох лисичок, які постраждали від браконьєрів, і Фокстрот взяв їх під особисту опіку, забезпечивши їх утримання.
Крім цього, вже кілька місяців столицею курсують забрендовані поїзди метро із закликом забрати «пухнастиків» додому або допомогти їм знайти сім'ю. Фінансування з просування інформації про потреби притулків і про конкретних вихованців, яким потрібні господарі, повністю взяв на себе Фокстрот в рамках проекту «Пухнасті друзі в кожен дім».
Величезна робота команди і партнерів проекту зі створення анімаційного ролика була пророблена за кілька місяців, і тепер тисячі людей підспівують «няв-няв, гав-гав».
– А ще ми впевнені, що багато хто став на крок ближче до мрії обзавестися чотирилапим другом, який чекає на нього в найближчому притулку», – говорять автори відео.
Ролик транслюватиметься в діджитал-каналах, соціальних мережах, на сотнях ТВ-екранах телевізорів 164 роздрібних магазинів Фокстрот та інших офлайн майданчиках.
Над створенням ролика працювали:
Маркетинг директор – Наталія Ставраті
Креативний директор – Олександра Шабля
Копірайтер – Таня Путінцева
Арт директор – Лєра Мироненко
Музика і саунд дизайн – Діма Сніжко
Анімація – Moonhauzen Creative Production Studio
За матеріалам прес-релізу