Фонд ООН у галузі народонаселення і Sasquatch Digital уклали договір про надання послуг

Диджитал-агенція Sasquatch Digital і UNFPA Україна (представництво Фонду ООН у галуі народонаселення в Україні) уклали договір про надання послуг. Це SMM і таргет для проєктів «(Не) дрібниці у стосунках» та «Розірви коло».

Коментарі 2977

Обидва проєкти існують за підтримки уряду Великої Британії. Ціль проєкту «(Не) дрібниці у стосунках» — розповідати підліткам 13–17 років про те, як будувати здорові стосунки, мета «Розірви коло» — інформувати щодо протидії домашньому насильству.

Головні задачі агенції — збільшити охоплення, KPI та кількість читачів.

Агенція працює над контентом із серпня. За цей час встигла створити сторінку в Instagram для «Розірви коло», оновити біо та обкладинки обох профілів і розробити серію публікацій. За три місяці кількість авдиторії у проєкті «(Не) дрібниці у стосунках» збільшилася на 3 516 підписників, охоплення склало 136 765 користувачів. Instagram «Розірви коло»: +2 602, охоплення — 83 247; Facebook — +2 795, охоплення — 161 120.

«Оперативна, проста і налагоджена комунікація. Клієнти відкриті до нових форматів, без жодних упереджень. Готові говорити на гостросоціальні теми», — описує співпрацю Sasquatch і UNFPA акаунт-менеджерка «Розірви коло» і «(Не) дрібниці у стосунках» Ксенія Тюріна.

«Команда своєчасно надає контент-плани, готує звіти i враховує усі коментарі та побажання до роботи. Окремо відзначаємо готовність підтримати всі ініціативи — агенція оперативно реагує на додаткові запити та кваліфіковано їх реалізовує. За час спільної роботи сторінки проєктів отримали нове дихання щодо візуального оформлення та контенту», — ділиться відгуком щодо співпраці Надія Ковалевич, проєктна координаторка UNFPA Україна.

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода