Фонд українського підприємця Василя Хмельницького K.FUND, що розвиває низку соціальних ініціатив в Україні, оголошує про ребрендинг.
Зміни у візуальній стилістиці фундації демонструють еволюційний розвиток ідентичності бренду та відображають прагнення організації грати більш активну роль у реалізації проєктів для молоді. Оновлений дизайн оптимізований для роботи у digital-середовищі.
Кожен з напрямків активностей фонду відтепер має свій особливий колір. Життєствердні комбінації̈ бренду з яскравим фоном заряджають енергією та підкреслюють креативну сутність діяльності фундації.
«K.FUND був заснований понад п’ять років тому. Візуальні константи бренду були задані у класичному, дещо консервативному стилі. Він виконав свою функцію на етапі становлення організації. Ключове завдання фонду — допомагати реалізувати свій потенціал в Україні насамперед молоді. Нова сучасна стилістика K.FUND включає бренд до системи координат цієї аудиторії», — прокоментував директор з управління репутацією холдингової компанії UFuture, віцепрезидент K.FUND Дмитро Звєрєв.