Звичайний вірус атакує людський організм. COVID-19 виявився набагато страшнішим — він також вбиває економіку, від чого страждають навіть цілком здорові люди. В умовах карантинних обмежень підприємці б’ються за виживання, втрачають клієнтів, переживають падіння попиту, бачать повне знищення низки індустрій.
Неможливо звинувачувати тих, хто вирішив зупинити бізнес. Але можна і треба аплодувати підприємцям, які демонструють стійкість і вигадку. Герої нового медіапроєкту Fondy ефективніше використовують свої ресурси, вигадують нові бізнес-моделі, знаходять нових клієнтів і просто більше працюють. Вони розраховують лише на себе, приносять користь людям навколо і фінансовій системі України.
Мета кампанії — показати реальні способи виживання підприємців у турбулентному середовищі. Мета Fondy — допомагати бізнесу, що потребує простого і надійного інструменту для приймання платежів онлайн.
«2020 рік був нещадним до підприємців, багатьох змусив розпочати з чистого аркуша. Стартувати заново і розвивати наявний бізнес — зараз однаково тяжко. Розповідь про найкращі практики українських підприємців – наш спосіб сказати їм “Дякую!”. Це наші реальні клієнти, і ми пишаємося їхніми перемогами», — коментує співзасновниця і управляючий партнер Fondy Валерія Вагоровська.
Ось деякі з історій, які переповість Fondy.
Ресторан: В ребро
«Пандемія вдарила сильно й неочікувано. Але я глибоко знаю всі процеси свого бізнесу, тож доволі швидко адаптувався. Зараз ми одержуємо багато замовлень на доставку через сайт. Більшість з них оплачується безготівково через Fondy», — ділиться досвідом Євген Вишневський, власник і бренд-шеф ресторану «В ребро».
Спеціалізація київського ресторану «В ребро» — м’ясо. Аби команда закладу могла приділити максимум уваги вашому замовленню, Fondy взяв на себе приймання оплат.
Фешн-бренд: CULTNAKED
«Почали ми з розвитку продажів у США та ЄС, тож проблема обробки платежів стояла гостро. Тоді використовували складну схему зі словацьким еквайрингом та юрособою з Європи, але з часом відчули потребу в оптимізації. Наразі Fondy допомагає нам із валютними платежами від клієнтів з усього світу, а ми можемо сконцентруватися на розбудові іміджу України як місця, де виробляють якісний дизайнерський одяг», — розповідає Мері Фуртас, засновниця і дизайнерка бренду CulNaked.
CULTNAKED — сучасний фешн-бренд та інтернет-бутик зі спеціалізації на спідницях і топах. Значна іноземна аудиторія марки доводить, що український дизайн вартує набагато більше уваги, ніж отримує від самих українців.
Тренінговий центр: Apollo Design Center
«Організація курсів, воркшопів і лекцій і вдосконалення навчальної програми — на це витрачаємо майже весь ресурс, тож на інші операційні питання не вистачає часу. Ідеальний платіжний сервіс для нас мав бути простим і надійним, як швейцарський ніж. Ми зробили вибір на користь Fondy, що надали змогу перевірити якість сервісу без зайвої бюрократії», — розповідає Олег Нобр, керівник і викладач Apollo Design Center.
Щороку Apollo Design Center випускає понад 1000 продуктових дизайнерів. Приймати платежі від студентів допомагає Fondy.
Онлайн-додаток: Justo
«Ми надаємо закладам інтерактивне меню для прийому замовлень онлайн, які гості сплачують через сервіс Fondy. Бізнес — це завжди ризик, вміння знаходити правильних людей та щоденна важка робота. Нам вигідно працювати з Fondy, бо вони підключають заклади наших клієнтів за 3-5 днів, а будь-яка автоматизація негайно починає економити гроші», — каже Алекс Ржавський, засновник і СЕО Justo.
JUSTO – український сервіс безконтактного обслуговування у кафе та ресторанах. Це саме те електронне меню, яке ви побачили, коли зчитали QR-код. І саме та форма, в якій залишали відгук про заклад зі свого смартфона.