«Форум уцілілих» — 14 Український маркетинг-форум відбудеться 27-28 травня

Головною темою 14-го Українського маркетинг-форуму стане життєстійкість компаній і брендів — «Marketing Survivors: як стати зіркою в нових умовах».

Комментарии 967

У 2020 світ накрило дійсно глобальною кризою. Ті, хто колись переживав катастрофу, знають, що найскладніше для виживання — життєстійкість у довгостроковій перспективі. Яким буде світ після пандемії? Що станеться з ринками, брендами і споживачами? Що робить бізнеси здатними відновлюватися після значних ударів і грати в довгу? Які цінності, інструменти та бізнес-моделі здатні допомогти сьогодні? Відповідей на більшість життєво важливих питань ще немає, то їх шукатимуть 27-28 травня на 14 Українському маркетинг-форумі (УМФ).

Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму, обіцяє учасникам дійсно яскраву програму: «Ми залучаємо до формування контенту ключових гравців ринку та експертів з маркетингу. Ви почуєте історії життєстійкості від підприємців з найбільш постраждалих індустрій, які знайшли нові бізнес-моделі, зберегли зв'язок з клієнтами й командою. Ми покажемо кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху завдяки унікальним продуктам, технологіям та маркетингу. Поговоримо про те, як топ-менеджери долають стрес і драйвлять команду. Покажемо, як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. Подивимося під новим кутом на PR-інструменти і визначимо, як мати постійну присутність в інфополі й зацікавити аудиторію. Обговоримо Influence Marketing та поведінкову економіку, дізнаємося свіжі інсайти про споживачів».

Серед спікерів форуму:

  • Дмитро Борисов, засновник «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова»
  • Олександр Кохановський, засновник професійної киберспортівной команди Natus Vincere (NaVi)
  • Ігор Сухомлин, ресторатор, засновник освітньої платформи RestoPraktiki
  • Олексій Юхимчук, співзасновник сервісу доставки їжі Rocket
  • Валерія Толочина, маркетинг-директор Megogo
  • Влад Полонський, засновник Rockets Growth R&D
  • Ольга Поліщук, маркетинг-менеджер Bacardi Martini
  • Сергій Костя, маркетинг-директор BOLT
  • Євгенія Близнюк, CEO & Founder Gradus Research
  • Наталія Бухалова, генеральний директор UMG
  • Дар’я Булатнікова, Head of Influencer Marketing provid
  • Роман Бондар, заступник генерального директора держконцерну «Укроборонпром» із питань трансформацій
  • Альона Тараненко, партнер брендингового агентства «Тінь»
  • Володимир Дегтярьов, співвласник і СEO PR-агентства Newsfront
  • Ігор Гут, керівний партнер шведського проекту DYB | Develop Your Business
  • Олександр Фесенко, PR-manager Kyivstar
  • Сергій Леско, співзасновник Senate Agency

Загалом за два дні події виступить понад 60 спікерів — експертів в маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами.

Ключові теми Українського маркетинг-форуму в 2021 році:

  • Постпандемічні маркетингові стратегії: виклик ефективності.
  • Принципи зростання v2.020: що з минулого року компанії зберегли і взяли з собою в 2021 рік.
  • Віддалений маркетинг-директор: як тепер управляти процесами й людьми.
  • Маркетинг-компетенції 2021: у чому бачать ключову роль команди маркетингу на найближчі кілька років?
  • Стратегії розвитку у social media: які соціальні медіа ви не можете ігнорувати? Які мережі здатні принести монетизацію? Чи змінить Clubhouse статус-кво?
  • Influencer Marketing. Як будувати відносини з інфлюенсерами та створювати ефективні інфлюенс-кампанії?
  • Бути корисним. Як бренд-активізм допомагає піару компанії.

«Ми говоритимемо про теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту і допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій. Крім насиченої тематичної частини учасників форуму чекає вечірка у концепції The Survivor», — розповідає Ірина Бондаренко.  Форум пройде у гібридному форматі — у КВЦ «Парковий» і в онлайні. Подробиці на офіційному сайті події marketingforum.com.ua.

Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує вивчені уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи і об'єднуємо кращих. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода