Французькі бренди Sandro та Maje мають намір піти з російського ринку

На місці їхніх бутиків можуть з'явитися мультибрендові магазини

Коментарі 1000
Французькі бренди одягу Sandro та Maje, які належать Groupe SMCP, готуються повністю піти з російського ринку, пишуть «Известия» з посиланням на джерела.

Компанія вже закрила кілька бутиків, працювати продовжують лише ефективні точки. Одна з продавців магазину Maje розповіла, що марка не має поставок останні пару місяців і поки не планується. Нині у торгових точках розпродують залишки, а потім завезуть товари інших брендів.

Ймовірно, Sandro та Maje пропрацюють до кінця сезону, повідомила топ-менеджер, знайома із ситуацією. "Бутики продовжать роботу, але продаватимуть у них одяг брендів Claudie Pierlot і Fursac", - знає інший співрозмовник.

Pierlot та Fursac також належать Groupe SMCP. Sandro та Maje прийшли до Росії у 2014 році. Це одні з перших європейських марок, що працюють у сегменті Middle-up (нижня межа преміального цінового сегменту) із яскраво вираженою дизайнерською індивідуальністю. У Sandro було в Росії 16 магазинів, у Maje - 15, вони представлені за франшизою.

Власник російського бренду I AM Studio Олег Воронін зазначає, що сегмент Middle-up в країні представлений невеликою кількістю гравців, і знайти заміну брендам, що пішли, буде не так просто.

Обговорити з іншими читачами:
Погода