«Фрекен БОК» випустив нові ролики, які показують емоції українців, вболіваючи за збірну

Під час напружених матчів на Євро-2020, бренд «Фрекен БОК» вирішив понизити рівень стресу вболівальників, випустивши серію рекламних роликів, які у гумористичній формі розповідають про емоції українців під час ігор збірної України

Комментарии 998

У кожному з відео є головний герой, який з'являється майже завжди в кінці сюжету. І це не відома футбольна зірка, а пакет для сміття Flexy, виготовлений за інноваційною технологією, яка надає йому можливість бути дуже міцним та гнучким. Таким чином, він може вмістити у себе майже усі наслідки емоційного матчу: від порожніх пляшок і коробок від піци до зламаного телевізору.  

Так у першому ролику передається емоційна гра доньки та тата, які не тільки вболівають за свою команду, а й самі грають у футбол у домашніх умовах. Певно, результат такої гри призводить до трощі у квартирі. Шокована мати знаходить рішення цій проблемі – це пакети Flexy від «Фрекен БОК».

 video

У другому відео історія пов’язана із тещею, яка несподівано заходить у кімнату під час матчу. 

 video

А третій сюжет розповідає про друзів, які роблять ставки на гру найдорожчим, що у них є. 

 video

Над новою рекламною кампанією працювала команда UTCfilm production, режисером став Володимир Веселов.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода